Hej, jeg er i forvirret.. vel ingen hemmelighed ;-) Jeg er rundt paa gulvet om hvad jeg skal vaelge. Det skal mest bruges til at se TV paa. DVD film engang imellem men mest alm TV. Jeg har et NAN L70 andlaeg som jeg skal kunne have tilsluttet. Men Hvad skal man vaelge. I dag er Plasma vel lige saa energy venlig som LCD eller? Og Holdbar? Skal vaere min 100 HZ? Haaber at der er nogen kloge folk herinde som har en masse forstand paa TVer. Nu er Bella jo braendt ned saa jeg har set paa et LG 42PJ350 SLIM 499 euro ( plasma ) og Sony KDL40BX400AEP 599 euro ( lcd ) og mange mange flere. En saelger sagde at han ville vaelge Sony da det var et mere sikkert/holdbart og LCD da Plasma var mere "skrobeligt" men hvad ved jeg..? Set paa nogen fra TELEFUNKEN og THOMSON, er det nogen man kan stole paa? Telefunken lyder som et maerke fra Aldi. Og Phillips 42PFL5604H.. Er det bare en smags sag med Plasma eller LCD lidt som Mac eller Pc Eller er det vitterligt stor forskel mere? ( ok maaske daarlig eksmpel med Mac og Pc da MAC jo tydeligvis er bedere ;-) ) mvh Anders
|
Ville egentlig gerne svare dig, lige indtil du skrev det med at Mac er bedst ...
Spøg til side, jeg har selv et Pioneer Plasma, mega god billedkvalitet, men dyrt og strømforbrugende.
Det er købt for 5 år siden og efterhånden er LCD så meget med, at plasma kun er for dem, der ikke kan få sortniveau nok.
Du kan med fordel kigge lidt på http://flatpanels.dk/