Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbredelse af kendskab til netside

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Sikke en super god ide. Jeg er virkeligt overrasket over alle de ideer der bliver givet her på amino.jeg er så glad for jeg tilmeldte mig :)

Rigtig god weekend til dig

Og det glæder mig du kan lide Kikki jeans :)

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det her bliver lidt kort, da jeg skriver fra min iPhone . Men her får du lige en ide til et event som jeg selv har haft lavet for firmaet bikkenberg.  Jeg kan se dit tøj er noget der på den rigtige krop, virkelig kan tiltrække opmærksomhed - og dertil er følgende event perfekt. Jeg går dog ikke udfra du har samme budget som dem. Så her får du en discount version kvit og frit: Fodboldpiger: Mandag 14 juni spiller dk deres første vm kamp og det skal du udnytte! Så du skal være klar inden 1. Modeller Hæng flyers op på den lokAle kosmetikskole - du søger 11 flotte piger til modeljob, hvor der vil blive lavet photoshoot samt være mulighed for eksponering i flere større danske medier!  Betaling: gavekort til din shop eller det tøj de går i. Vælger du gavekort, så vælg et beløb der ikke passer med nogle varer, så de endten har et rest beløb efter køb eller (som de fleste gør) er nødt til selv at smide penge for at købe en sidste ting. På den måde kan du næsten tjene omkostningerne hjem. 2. Eventet 11 piger i de frækkeste fodbolduniformer du kan forestille dig (ved bickenberg brugte vi mandlige modeller kun iført undrbukser - Youtube link i bunden) Der skal self være en anfører, som bærer en fodbold og en målmand. Uniformerne skal self ligne dk's og have rygnummer og dit firmanavn på ryggen. BodypAint er en mulighed. Pigerne skal så på kampdagen , eller foregående lørdag , gå i samlet trup gennem byen, macherende som fodboldhold gør det. Få fat i en fotograf og et par hjælpere der deler flyers ud. Alle med tshirts med firmanavn. Lav photosessions ved seværdigheder i byen - så stopper folk i højere grad op og kigger - og der ligger muligheden for at forebygge salg. Lav evt en tilbud. F.eks 30% på alle varer tirsdag hvis dk vinder. Skal self stå på flyersne. 3 pr. Det er her guldgruppen ligger. Der er uendelige muligheder her! Skriv først til magasiner som goal og m samt nyhedstjenester og fortæl dem om eventet. Hør evt thorborgs podcast om pr.. Videoer på youtube. Reklamer på Facebook inden. Efter eventet skriv igen til ovennævnte medier og send gerne billeder med. Lur mig om ikke det giver pote ved en af dem. Posten blev lidt grovskitseret da jeg sidder i en lufthavn og skriver fra en iPhone :) Jeg er tilbage fra ferie 5 juli, og der vil jeg gerne hjælpe dig ( og andre) med gratis salgsfremstød - online og offline. Jeg gør det gratis da jeg endnu ikke er specielt kendt på det danske marked - og det skal der ændres på :) Edit Youtube link kommer når jeg har adgang til en stationær - det dutter sku ikk rigtig på iPhone
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Linjeskift fungerer åbenbart ikk på iPhone :(
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

må man spørge hvor mange besøgende du har i snit om dagen/ugen? Kunne være jeg kan hjælpe dig en smule med lidt ekstra traffik, uden dog at kunne sige præcis hvor meget.

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dannieh

Virkelig god ide. Jeg er dog desværre for lille en shop endnu til at kunne nå dit glimrende forslag.

Jeg vil bestemt holde øje med dig her på amino,håber du sætter et link til din hjemmeside på når du kommer tilbage

 

God ferie :)

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iryna

Der er ca 30 besøgende om dagen.Og de kommer fra facebook.

Mvh Tina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ok så kunne det være at jeg er i stand til at sende noget trafik over til dig. Skal bare overveje hvordan jeg kan nævne dig på min side. Har været lidt ophængt på det sidste og har lige et par andre ting der kommer først, men kan være at det bagefter bliver til noget.

Hvis du har en ide, så er du velkommen til at skrive.

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Iryna.

Uha,det ville være rigtig dejligt. Jeg lægger lige hovedet i blød om hvordan det kan gøres. Vi må lige skrives ved når du har lidt tid.

Rigtig god weekend :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)