Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbredelse af kendskab til netside

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sådan lidt mere ind i det med pressemeddelelser og aviser osv., så tag evt. et kig på http://www.presswire.dk/ og deres ydelser, samt deres PR-håndbog.

Alternativt, findes der også en masse udmærkede blogs, artikler osv. om emnet, som kan findes ved at google sig lidt frem ;)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:
Fordi det er effektivt, målbart, budgetmæssigt fleksibelt og fordi det virker.

 

Ja det er altid noget det ikke er effektivt uden det virker Geeked

Spøg til side - kunne bare ikke lade være.

Jamen du har fuldstændigt ret - jeg skriver heller ikke man skal undlade at føre online markedsføring. Jeg undrer mig bare over der er så mange mindre erhvervsdrivende, der mere eller mindre ignorerer offline markedsføring.

For du har da ganske ret i at det ikke bare er et spørgsmål om at nævne sit site, og så konverterer man ellers røven ud af bukserne.

Men prøv f.eks. at se på Wupti - de kører en massiv offline markedsføring...og ved du hvad? Det virker sgu ;)

 

Så det her handler ikke om enten eller. Det handler bare om at jeg ikke kan forstå der ikke er flere der ser på det som både og.

 

Nu er det seriøst weekend - folk venter på mig - hygge.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo starte med at tilmelde jer til min side Tøj på nettet - Læs under "tilmeld tøjbutik" - Så får i ihvertfald en god håndfuld nogle tøjinteresserede besøgende dagligt, plus et pagerank5 link... 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Men prøv f.eks. at se på Wupti - de kører en massiv offline markedsføring...og ved du hvad? Det virker sgu ;)

Yes men det er dyrt, og det kræver stor kapital / pengemænd i ryggen.

En reklamekampagne som Wupti har sikkert stadig ikke tjent sig selv hjem endnu, men de budgetterer blot med et underskud, fordi de har kapital til det. Og så håber på at skabe sig et så stort navn i markedet, at de på sigt kan hente omsætning nok til at indtjeningen overstiger omkostningen.

Det er trods alt de færreste små nystartede selvstændige der har denne mulighed, og selv hvis man har, så er den forbundet med en vis risiko, Wupti fx er jo gået "all-in", det er der virkelig mange firmaer der har knækket nakken på (hvem råbte zepto?)

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen super gode ideer.Er i fuld sving med at søge og lede.

Så håber jeg bare tøjet vil falde i fleres smag :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:
Yes men det er dyrt, og det kræver stor kapital / pengemænd i ryggen.

 

Også derfor jeg ikke foreslog Tina, at få lavet en landsdækkende TV-reklamekampagne ;)

 

Det var bare et eksempel på at offline markedsføring altså virker ganske udemærket i forhold til virksomheder, der udelukkende fører forretning på nettet.

 

Men nu skal det jo ikke handle om online vs. offline markedsføring.... Jeg er kommet med nogle billige forslag til offline markedsføring Tina så kan vælge at bruge som supplement til dine rigtigt gode online-forslag. Hvad hun vælger at gøre skal jeg ikke blande mig yderligere i.

 

- out

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

1000 tak,jeg vil skynde mig benytte mig af dit tilbud :)

Rigtig god weekend :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama > Vi er vidst enige i bund og grund :)

Tina > Held og lykke med det, og skriv da endelig herinde på Amino, hvis du oplever success eller god feedback på nogen af dine tiltag - det er altid fedt at høre om :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina:

Hej.har brug for et godt råd om hvordan jeg udbreder kendskab for min hjemmeside www.2sexywomen.dk. Det drejer sig om salg af smart tøj til kvinder.
Jeg har forsøgt facebook,men synes ikke rigtigt det gav så stor respons.
Har forsøgt at finde annoncemuligheder til rimelige penge,men det var ej  heller nemt.
Så gode råd søges
MVH Tina
2sexywomen@gmail.com

Hej Tina.

Du kan prøve at oprette en forside annoce på qxl.dk - det koster 119 kroner Bedre salg - du kan lave en auktion over dette produkt Kikki Jeans - som jeg personligt finder meget lækkert.

Meningen med det stunt er at så at du skal skrive en rigtigt god produktbeskrivelse i din salgstale, jeg ved ikke om det er tilladt at smide et link ind i selve beskrivelse, men så må du jo bare lave et brugernavn der er identisk med dit domænenavn.

Meninen med det er at du får fremvist et af dine produkter, samt din hjemmeside på en uhyggelig billig måde faktisk.

Annoncen koster 119

Bukserne koster 220 ( men lad os sige at den bliver solgt for 100 kroner ) - så har du fået en meget billig reklame, og du kan gentage dette stunt over en periode på tre månender med nogen af dine forskellige produkter så folk begynder at huske dig.

Jeg tror at det er en meget god idé.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mange tak Lars. jeg er overvældet over den gode feedback.

Jeg vender tilbage med resultater efterhånden, det bliver spændende :)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)