Hvis du vil sådan lidt mere ind i det med pressemeddelelser og aviser osv., så tag evt. et kig på http://www.presswire.dk/ og deres ydelser, samt deres PR-håndbog. Alternativt, findes der også en masse udmærkede blogs, artikler osv. om emnet, som kan findes ved at google sig lidt frem ;) |
Lars Meyer:Fordi det er effektivt, målbart, budgetmæssigt fleksibelt og fordi det virker.
Ja det er altid noget det ikke er effektivt uden det virker
Spøg til side - kunne bare ikke lade være.
Jamen du har fuldstændigt ret - jeg skriver heller ikke man skal undlade at føre online markedsføring. Jeg undrer mig bare over der er så mange mindre erhvervsdrivende, der mere eller mindre ignorerer offline markedsføring.
For du har da ganske ret i at det ikke bare er et spørgsmål om at nævne sit site, og så konverterer man ellers røven ud af bukserne.
Men prøv f.eks. at se på Wupti - de kører en massiv offline markedsføring...og ved du hvad? Det virker sgu ;)
Så det her handler ikke om enten eller. Det handler bare om at jeg ikke kan forstå der ikke er flere der ser på det som både og.
Nu er det seriøst weekend - folk venter på mig - hygge.