Min bror Lars Lauge Borre, der er hypnoterapeut, har gjort det igen. En knægt gik i selvsving hver gang han skulle til kørerprøve og dumpede hver gang. Så kom han under hypnose behandling én gang hos min bror, og gik der efter til kørerprøve igen og bestod uden problemer. Det var i Helsingør Dagblad i går. Vildt hvad hypnose kan gøre. Jeg har også selv været i min brors hypnose stol for at finde nogle underbeviste årsager til underlige mønstre i min hverdag. Det er fedt og det virker! :-) |
Kanon ! :-)
Jeg har også selv prøvet selvhypnose, med hjælp fra lydbånd med Tony Robbins. Det er 2 år siden, og jeg er stadig som i en trance, på den gode måde. En masse ting blev frigivet.
Kender nu også eksempler på at det ikke virker. Som med så meget, skal man vel virkelig ønske det
Min personlige teori, er at man ikke skal bruge hypnose, eller andre ting, for at springe over hvor gærdet er lavest, men som et sidste skub til at rykke sig den sidste meter, efter at man selv har arbejdet hårdt for tingene, med fingrene nede i mulden