Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bror Lars Lauge Borre har gjort det igen :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bror Lars Lauge Borre, der er hypnoterapeut, har gjort det igen.

En knægt gik i selvsving hver gang han skulle til kørerprøve og dumpede hver gang. Så kom han under hypnose behandling én gang hos min bror, og gik der efter til kørerprøve igen og bestod uden problemer.

Det var i Helsingør Dagblad i går.

Vildt hvad hypnose kan gøre. Jeg har også selv været i min brors hypnose stol for at finde nogle underbeviste årsager til underlige mønstre i min hverdag. Det er fedt og det virker!

:-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:17

Kanon ! :-)

Jeg har også selv prøvet selvhypnose, med hjælp fra lydbånd med Tony Robbins. Det er 2 år siden, og jeg er stadig som i en trance, på den gode måde. En masse ting blev frigivet.

Kender nu også eksempler på at det ikke virker. Som med så meget, skal man vel virkelig ønske det

Min personlige teori, er at man ikke skal bruge hypnose, eller andre ting, for at springe over hvor gærdet er lavest, men som et sidste skub til at rykke sig den sidste meter, efter at man selv har arbejdet hårdt for tingene, med fingrene nede i mulden

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:21

Super godt gået !

det må jeg nok sige, der ser man hvor meget sådan en omgang kan gøre!

.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:23

Jimi Hove:
Kender nu også eksempler på at det ikke virker. Som med så meget, skal man vel virkelig ønske det

Ah ja - placebo-effekten Smile Hypnose er heller ikke noget for mig, men ikke desto mindre skal din bror have et klap med på skulderen herfra. Lad os håbe omtalen gør gode ting for hans ved forretning! Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:30

BZR:
Ah ja - placebo-effekten

Åbenbart en placeboeffekt nogle af verdens mest succesfulde forretningsmænd , politikere og sportsfolk betaler millioner af dollars for, og som har bevist sig selv igen og igen.

Det er slet ikke så kompliceret. Der er ingen indisk mand med en turban og noget røgelse , som du skal stole blindt på. Sagen er den at du programmerer din hjerne hver dag med de informationer og den livsstil du ønsker. Hvis du så ønsker at omprogrammere hjernen, bruger du hypnose.

Hvis du vidste hvad det egentlig handlede om, og ikke hvad du tror, havde du ikke haft den holdning.

Men lige nu er du i gang med at hynotisere dig selv til at tro på at det ikke virker, og den ret har du. Og det virker åbenbart fint, for du tror ikke på det.

Ergo er det allerede her i tråden bevist , at hypnose virker, selv på dem som ikke tror på det :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:33

Var det censor der var hypnotiseret?Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:46

Ps :

Der findes et hav af autoriserede psykologer som bruger hypnose. Ikke psykoterapeuter, men psykologer. Det måtte de ikke i følge psykologiforeningens etiske regelsæt, hvis ikke behandlingen var bevist.

Og det er MEGET mindre mystisk end folk tror, når de lærer lidt om det. Faktisk er det latterligt logisk og simpelt

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:48

1057:

Var det censor der var hypnotiseret?Big Smile

Ha ha - sig det ikke til nogen :-)

Hvad angår placebo-effekte, så bruges den jo også i den medicinske verden. Men medicinal industrien vil jo helt ikke snakke om placebo-effekten som andet end held og undtagelser. Men i bund og grund beviser placebo-effekten jo bare at du kan "programmere" dit sind og din krop. Men det kan de jo ikke tjene penge på.

Så nej, hypnose er ikke for alle. Kun for dem der vil det. Har du en bevist eller ubevist blokering, er hypnose nok som at tage på Roskilde festival og stå i lokumskøen hele weekenden og brokke dig.

God weekend :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)