Hej Jakodan Tak for dine input.. Jeg har netop redigeret lidt i dem. Er det bedre nu..??
Kaltofts... Prøv igen, den burde være der nu.. ;) |
Når jeg klikker, ser jeg kun one.com?
Mvh
Thomas
Hej Jakodan Tak for dine input.. Jeg har netop redigeret lidt i dem. Er det bedre nu..??
Kaltofts... Prøv igen, den burde være der nu.. ;) |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Når jeg klikker, ser jeg kun one.com? Mvh Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Kan du stadig ikke se den..??? Det virker fint her hos mig.. |
Hej Louise Godt at høre fra det kvindelige publikum også.. Måske har du ret i det med kagen, den havde jeg ikke tænkt over. Jeg har flyttet hende på forsiden nu, så folk kan se hende fra start. Ligeledes er skriften ændret til sort over det meste af siden, så håber jeg folk kan læse hvad der står. Men tak for input indtil videre og kom gerne med flere hvis der er mere der kan ændres positivt. |
Flot og enkelt :-), når jeg ser på din side viser den ikke danske specialtegn, dvs æøåÆØÅ det bør du nok lig rette:-) Billeder af huset og de faciliteter hun tilbyder vil være godt. Et billede af din kone hvor hun ser ud på læseren vil også virke godt. Held og lykke
|
Hmmm, den viser nu godt nok specialtegn ved mig.. Både i IE og Chrome.. Jeg kigger lidt mere på billederne.. |
Point taken, jeg bruger Firefox, hvor jeg har problemet) hvis jeg bruger Chrome eller IE har jeg ikke problemer,,, hmmm |