Det er en rigtig fin side - det behøver ikke være super fancy når det er en dagpleje fremfor fx en netshop.
Teksten på forsiden omkring hvad en privat dagplejer er, at kommunen kontrollere osv ville jeg nok lægge på en anden side en forsiden..og så skrive lidt mere på forsiden om hvem i er.. Måske bare lave siden Hvem er jeg til forsiden?
Det er jo forsiden som skal give forælderen lyst til at læse mere på de andre sider..
På sidenHvem er jeg har i næsten samme tekst to steder.. i punktform i venstre side og i lille tekst i højre side.
Lav i stedet 1 samlet tekst til venstre.
På samme side står der først hvem helle er, så hvem christian er og så at christian er godkendt som dagplejer - jeg bliver forvirret - er det christian eller helle som er dagplejer? hvis det er helle, hvorfor står der så noget om christian? Og hvis ikke helle er godkendt, så skal hun da ikke passe mine børn - eller hvad?
Skriv hellere en lidt mere personlig tekst, for det må være siden om jer der er den vigtigste - for det er ud fra den, man vil vurdere om du er en person man tør give sit barn til.
Jeg vil fx gerne vide på den side, om i har børn selv som er hjemme, om christian er hjemme i dagtimerne også, om i fx har gynger og sandkasse og den slags, om børnene har deres eget rum at være i, om i tager på tur med dem osv.
Den tekst som er nederst på siden Hvem er jeg, synes jeg slet ikke man opdgare, fordi der står en kort tekst øverst og billeder nederst på skærmen.. på min skærm kan jeg ikke se, der er noget nedenfor, før jeg scroller ned.