Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til konen - hvad syntes i.??

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige lavet en hjemmeside for min kære kone, som skal til at være privat dagplejer her fra September.

Vil i tage et hurtigt kig på den, og give jeres mening om den.
Jeg syntes selv den er blevet okay, og tilpas "barnlig" til den er indbydende for kommende forældre.

Siden er her: Nørresundby Dagpleje

Kom gerne med input, hvis i syntes der er noget der skal forbedres osv.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:08

Hej 

er ikke far endnu, men jeg synes at i skulle ligge lidt flere billeder af huset/rummene ind og have så man kan se omgivelserne

derudover en flot side

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:09

Den er flot :-)

Jeg kan specielt godt lige børnetegningerne rundt omkring.

Dog vil jeg foreslå sort tekst på den hvide baggrund, da det er lettere at læse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 11:11

Hej Cawi.

Netop det med billederne af omgivelserne og huset kommer også.

Der kommer også flere billeder af hende sammen med børnene i forskellige situationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 11:12

Hej Erik

Den farve jeg har skrevet med, da jeg syntes alm. sort skrift ville være for kedelig at se på.

Men hvis det er noget folk gennemgående syntes, så skal jeg da se på det. Smile

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:13

I bruger denne tekst på forsiden: "MEN...Det er dagplejeren,  som bestemmer hvad der skal ske i hverdagen, hvad pladsen koster, om det kun er 30 timer eller 48 timers børn hun vil passe. Om hun vil i legestue, på tur, eller bare være derhjemme...."

Hvilket sikkert er fint for jer som dagplejere, men det er vel næppe nogen salgstekst overfor forældre der skal have deres børn passet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 11:28

Good point.

Det har jeg ændret, så det ikke står på hjemmesiden..

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:43

Det er en rigtig fin side - det behøver ikke være super fancy når det er en dagpleje fremfor fx en netshop.

Teksten på forsiden omkring hvad en privat dagplejer er, at kommunen kontrollere osv ville jeg nok lægge på en anden side en forsiden..og så skrive lidt mere på forsiden om hvem i er.. Måske bare lave siden Hvem er jeg til forsiden?
Det er jo forsiden som skal give forælderen lyst til at læse mere på de andre sider..

På sidenHvem er jeg har i næsten samme tekst to steder.. i punktform i venstre side og i lille tekst i højre side.
Lav i stedet 1 samlet tekst til venstre.
På samme side står der først hvem helle er, så hvem christian er og så at christian er godkendt som dagplejer - jeg bliver forvirret - er det christian eller helle som er dagplejer? hvis det er helle, hvorfor står der så noget om christian? Og hvis ikke helle er godkendt, så skal hun da ikke passe mine børn - eller hvad?

Skriv hellere en lidt mere personlig tekst, for det må være siden om jer der er den vigtigste - for det er ud fra den, man vil vurdere om du er en person man tør give sit barn til.

Jeg vil fx gerne vide på den side, om i har børn selv som er hjemme, om christian er hjemme i dagtimerne også, om i fx har gynger og sandkasse og den slags, om børnene har deres eget rum at være i, om i tager på tur med dem osv.

Den tekst som er nederst på siden Hvem er jeg, synes jeg slet ikke man opdgare, fordi der står en kort tekst øverst og billeder nederst på skærmen.. på min skærm kan jeg ikke se, der er noget nedenfor, før jeg scroller ned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Jeg kan ikke komme ind på siden.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:59

Hej

Generelt er fin hjemmeside, men flyt billede af din kone eller af børnene til forsiden frem for en kage. (Der er rigtig mange forældre med børn i alderen 0-2 år, som ikke vil blive tryllebundet af en kage med sukkerovertræk i dagplejen).

Jeg er også tilhænger af sort skrift frem for grøn. Det kan godt være at den grønne er smartere, men jeg havde svært ved at læse det, og fik ikke læst det hele igennem.

Under hvem er jeg..kan man ikke læse det nederste som stor skrift. Læs også gerne al tekst igennem for stavefejl.

Skriv gerne åbningstider på forsiden frem for denne besked:  Den private dagplejer bestemmer selv åbne- lukketider, men må også selv finde børn at passe, det hjælper kommunen ikke med.

Hvis jeg boede i nærheden, kunne man godt blive fristet over tilbuddet. (Har dog en suveræn dagpleje, men er sikker på, at mange vil reagere på hjemmesiden)

God weekend.

Kh. Louise

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)