Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din drømme portal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

I min virksomhed arbejder vi med større IT-projekter, som webportaler o.lign. Mit spørgsmål er bare, hvad er den perfekte webportal for dig? Hvilke funktioner skal den have? Hvad skal den ikke have? Det vil glæde mig hvis nogle vil beskrive deres drømmeportal, da det kan give mig en idé om hvad folket vil have. :-)

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:11

wington:

Hej Aminoer!

I min virksomhed arbejder vi med større IT-projekter, som webportaler o.lign. Mit spørgsmål er bare, hvad er den perfekte webportal for dig? Hvilke funktioner skal den have? Hvad skal den ikke have? Det vil glæde mig hvis nogle vil beskrive deres drømmeportal, da det kan give mig en idé om hvad folket vil have. :-)

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Hvad med at se på fdim.dk? giver det ikke en rettesnor for hvor folk bruger deres nettid og dermed på hvilke platforme?

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 00:30

Tja jeg ved det ikke. Jeg prøver egentlig bare på at finde en god idé til en webportal. Tror ikke fdim.dk vil hjælpe mig så meget. :-/

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:01

wington:

Tja jeg ved det ikke. Jeg prøver egentlig bare på at finde en god idé til en webportal. Tror ikke fdim.dk vil hjælpe mig så meget. :-/

Er det ikke oplagt så?

Lav en webportal for idéer ;)

Det forestiller jeg mig er en portal hvor folk kan komme ind og "tømme hovedet". Dvs. hvis der nu render en hjemmegående husmor rundt i Nørre Snede med en eller anden vild idé til et eller andet (hvordan man stopper den globale opvarmning eller flydeveste til babypingviner f.eks.), så kan hun gå ind på din portal og fyre sin idé af. Så kan folk så diskutere denne fantastiske idé derinde og komme med gode råd til hinanden.

Det skal ikke være et Amino-knock-off.... Det skal være for ganske almindelige mennesker og kun handle om alle de der skøre idéer folk render rundt med - ikke noget "jeg søger investorer til opstart af X".

Der vil sikkert ikke blive lagt mange guldæg, men jeg er sikker på det vil kunne blive en kæmpe succés med hensyn til at få brugere på sitet :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 01:06

Fantastisk! Det er jo en super fed idé. Min bror kom faktisk også med forslaget engang sidste år :-) Tror det bliver mit næste projekt. Mange tak for forslaget Fama. :-)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 01:10

Ikke fordi det lige er min drømme-portal, men en portal for homo- og bi- seksuelle kunne være en god ide. (seriøst ment)

Jeg har prøvet at søge på google, men ikke fundet nogle gode danske portaler henvendt til homo- og bi- seksuelle. Der kunne være et marked der.

Og jeg taler ikke om gay dating-side eller lign., men om en seriøs portal i stil med

- oestrogen (dot) dk

- amine (dot) dk

- aniston (dot) dk

- connery (dot) dk

bare for homo- og bi- seksuelle.

Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 01:15

wington:

Fantastisk! Det er jo en super fed idé. Min bror kom faktisk også med forslaget engang sidste år :-) Tror det bliver mit næste projekt. Mange tak for forslaget Fama. :-)

Det var så lidt... Jeg forventer at blive budt på en kold fadøl i dit palæ, når du er blevet milliardær på konceptet Geeked

Tricket er jo at gøre det så tilgængeligt som muligt. Dvs. stort set alle mennesker render jo rundt med en eller anden skør idé - jeg snakkede f.eks. engang med en gut der havde en idé om at det kunne være det fedeste koncept, at lave noget dating-halløj for folks kæledyr. Konceptet var fuldstændigt blæst, men man kunne sgu ikke få sig selv til at fortælle ham det, for han var simpelthen så glad for at blive taget seriøst :)

Og den type mennesker er der bunkevis af i DK - så tag folks skøre idéer seriøst og jeg er sikker på du har et hit.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 01:22

@Fama:

Det skal jeg nok huske :-D

@Tænkstort

Hmm du har sikkert fat i noget. Men vil helst lave noget, som relaterer en smule til det jeg lave i fritiden :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 01:22

tænkstort:
Ikke fordi det lige er min drømme-portal, men en portal for homo- og bi- seksuelle kunne være en god ide. (seriøst ment)

Helt enig... Det er bare lidt et problem hvis Wington ikke selv er homo- eller biseksuel. Ikke at der skal gå fordomme i den... Men jeg har bare været så heldig, at møde en del homoseksuelle igennem mit liv. Og det er klart mit indtryk at før sådan kan virke, så skal det sgu også være deres eget. Hvilket hurtigt kan være svært at få "dem" overbevist om, hvis en eller anden tilfældig heteroseksuel gut laver et site for homo- og bi-seksuelle fordi han ikke lige kunne finde på noget andet :)

Men det er klart en fed idé... Jeg tror bare det er en af de ting man skal gå lidt mere seriøst til værks med - evt. få nogle certified gays med indover Big Smile

Men det kan jo være nogle af de homoseksuelle Aminoer herinde vil hjælpe Wington, med at lave det fedeste site for homoseksuelle?

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 01:25

Som sagt så tror jeg, at jeg vil springe over idéen med den homoseksuelle portal :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)