Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besvaret/Ubesvaret hvorfor er de der?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Et nok lidt underligt spørgsmål, og egentlig ikke noget som Amino rigtig kan gøre så meget ved. Men jeg har undret mig lidt over hvorfor man kan se om en tråd er besvaret eller ubesvaret.

Jeg ved godt hvorfor man kan se det, men det giver ingen mening at de er der. Med det mener jeg at der findes enormt mange tråde som er ubesvaret, men som i virkeligheden er besvaret. og der findes selvfølgelig også en masse hvor der ikke har været en løsning. Men i rigtig mange tilfælde har der været en løsning, men man kan bare ikke se det uden at læse en hel tråd igennem som til tider kan være en del langhåret.

Dette er nok mest en opfordring til brugerne af amino, fortæl når der er et svar på en tråd i har oprettet da det vil gøre det lidt nemmere og muligvis også mindske antallet af ens spørgsmål på amino, hvor der stort set er det samme svar.

og til Amino, så skulle i måske lave det sådan at man bliver promtet hvis der er tråde hvor de ikke har godkendt et svar, kan godt se at dette kan give lidt problemer når vi snakker tråde hvor der ikke er kommet et gyldigt svar. men den problematik må man kunne ordne på andre måder.

Synes bare det virker lidt underligt at den funktion er på amino når den egentlig ikke er så brugbar. Jeg har ikke et endegyldigt svar på det, men dette kunne måske få lidt debat igang omkring det og måske samtidig nogle ideer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en ganske fin ting at have i højre side, det var f.eks. derfor jeg kom forbi det her indlæg jeg ellers ikke ville have bemærket.

Jeg tror der er andre end kun mig der lige skimmer den engang imellem for at se om der måtte være et ubesvaret indlæg hvor man kunne hjælpe spørgeren videre til en løsning på vedkommendes problemstilling.

Og det er jo sådan set også derfor du får dette svar Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:11

Hey

Ja det er rigtig nok i dette tilfælde, da det jo ikke er besvaret, men det der er problemet og som jeg også skriver er problemet ,er at der er så mange indlæg som har et svar, også korrekte svar, men som stadig står som at de ikke er besvaret. Selv indlæg fra flere år tilbage står som at de ikke har et svar.

Jeg skriver ikke at det er et problem at have funktionen, men jeg skriver at funktionen ikke gør det den burde gøre, nemlig at klargøre om der er et korrekt svar på et indlæg eller ikke. Og dem er der virkelig mange af.

Jeg snakker ikke om den ude i højre side, men de små ikoner som er ved hver post, eksempelvis et lille rødt ikon med et spørgsmålstegn og et grønt med et flueben.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:14

Anders Christensen:

Jeg synes det er en ganske fin ting at have i højre side, det var f.eks. derfor jeg kom forbi det her indlæg jeg ellers ikke ville have bemærket.

Jeg tror der er andre end kun mig der lige skimmer den engang imellem for at se om der måtte være et ubesvaret indlæg hvor man kunne hjælpe spørgeren videre til en løsning på vedkommendes problemstilling.

Jeg syntes også, at det virkede som en fiks funktion, da den blev indført. Men da det gik op for mig at kun en brøkdel af alle spørgere "lukker" deres spørgsmål ved at vælge noget som rigtigt svar, mistede den værdien for mig.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:20

Hmm, jeg troede det var nok at der blot var svaret i tråden til at den ikke længere optrådte derude Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:03

Funktionen er d.d. fjernet, da vi bare ikke formåede at kommunikere den godt nok.
Så nu findes den kun under support, hvor vi selv styrer den.

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:09

cool ;)

kunne heller ikke se en mening med den... eller der var jo en mening med den, men folk brugte den bare ikke som den skulle bruges.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:21

Glemte helt thorborg...

du er med på at jeg snakker om de små ikoner som fortæller om et indlæg har et korrekt svar eller ikke?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23

Jep, dem kan du ikke lave længere.
Men de gamle bliver vel stående vil jeg tro.

Dbh Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:32

Martin Thorborg:
Jep, dem kan du ikke lave længere.

Ehmm jeg er da ret sikker på de stadig er her ......

Hvad med denne tråd, den er da ikke så gammel ....

/allan

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)