Hey. Et nok lidt underligt spørgsmål, og egentlig ikke noget som Amino rigtig kan gøre så meget ved. Men jeg har undret mig lidt over hvorfor man kan se om en tråd er besvaret eller ubesvaret. Jeg ved godt hvorfor man kan se det, men det giver ingen mening at de er der. Med det mener jeg at der findes enormt mange tråde som er ubesvaret, men som i virkeligheden er besvaret. og der findes selvfølgelig også en masse hvor der ikke har været en løsning. Men i rigtig mange tilfælde har der været en løsning, men man kan bare ikke se det uden at læse en hel tråd igennem som til tider kan være en del langhåret. Dette er nok mest en opfordring til brugerne af amino, fortæl når der er et svar på en tråd i har oprettet da det vil gøre det lidt nemmere og muligvis også mindske antallet af ens spørgsmål på amino, hvor der stort set er det samme svar. og til Amino, så skulle i måske lave det sådan at man bliver promtet hvis der er tråde hvor de ikke har godkendt et svar, kan godt se at dette kan give lidt problemer når vi snakker tråde hvor der ikke er kommet et gyldigt svar. men den problematik må man kunne ordne på andre måder. Synes bare det virker lidt underligt at den funktion er på amino når den egentlig ikke er så brugbar. Jeg har ikke et endegyldigt svar på det, men dette kunne måske få lidt debat igang omkring det og måske samtidig nogle ideer. MVH Kim |
Jeg synes det er en ganske fin ting at have i højre side, det var f.eks. derfor jeg kom forbi det her indlæg jeg ellers ikke ville have bemærket.
Jeg tror der er andre end kun mig der lige skimmer den engang imellem for at se om der måtte være et ubesvaret indlæg hvor man kunne hjælpe spørgeren videre til en løsning på vedkommendes problemstilling.
Og det er jo sådan set også derfor du får dette svar