Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man købe gavepapir i store ruller, til rimelig priser?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal desuden også bruge julepapir udenfor sæsonen. D.v.s i løbet af de næste par måneder.

Hvor finder man den slags?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:30

Allan.:

Jeg skal desuden også bruge julepapir udenfor sæsonen. D.v.s i løbet af de næste par måneder.

Hvor finder man den slags?

Hej Allan,

Billigt gavepapir kan du få hos os - www.jakodan.dk.

Og jeg har faktisk et par ruller stående fra sidste jul, i genbrugspapir, med juletræer og med noder på..

Det nye julepapir for i år får vi prøver af her i løbet af juni måned og vi kan have det hjemme til leevring i starten af august.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:34

Hej Allan,

Prøv evt. Winnie Papir i Ringsted, som er producent.

HIlsen

John

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:58

Husk, hvis du vil pakke ind på forhånd, så kan det betale sig at have noget papir til både drenge og piger. Så risikerer du ikke at pakke lyserøde ting ind i drengepakkerne.

Jimmy

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:10

Tak for svarene.

@Jakodan
Jeg har skam allerede været inde og kigge hos Jer. Generelt er jeg lidt skræmt af priserne på gavepapir, men det I har ser nu også meget eksklusivt ud, hvor jeg har brug for noget lidt mere økonomi-kvalitet, men skal selvfølgelig stadig være i orden.
Hvis du har en god pris på sidste års julepapir og et par ruller af de andre rester du har, så er jeg på :-)
Jeg skal dog også have noget mere børneagtigt på et tidspunkt, altså den slags med julemænd osv.

@John
Tak for tippet. Det vil jeg se nærmere på.

@Jimmy
Du har ret. Jeg vil dog primært indpakke i neutralt julegavepapir, og kun i begrænset omfang, da det jo er svært at spå om, hvad der sælges :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)