Men altså... Jeg synes Lagersalg har ramt sømmet på hovedet bedre end nogen anden... Hånden på hjertet Niels - den holder jo ikke helt vel ;)
hehe.... jeg må tilstå at jeg tænkte ikke over det. Han kom med ideen, jeg vidste hvor jeg kunne hente koden og så kører han showet... jeg står bare ved sidelinien og kræver ind :)
Fama:
Håber da vi kommer til at høre mere om jeres projekt - ville da være fedt hvis i blev de næste IT-milliardærer :)
Tjaaaa.... det er godt nok ikke målet.... jeg kan godt li at stable projekter på benene og se dem blive brugt :)
Det site er bare ét af de projekter der er igang :)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Æh... Efter min opfattelse modsiger du dig selv. De har en god sag (eBay), men de spiller bare med musklerne..
Det jeg mente var at umiddelbart har Niels og hans partner ikke jordens mest sikre sag. Og derudover spiller eBay med musklerne, som de nu engang skal og kan :)
Kan godt se det virker forvirrende.... Men ligegyldigt om eBay har en god sag eller ej, vil de naturligvis spille med musklerne. I dette tilfælde mener jeg så tilfældigvis eBay har en relativt god sag.
Håber det kan opklare det lidt og jeg beklager for forvirringen.
Det er helt fair. Jeg var også mest i drillehumør efter sidste afsnit af Paradise Hotel :-p