Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ret til et ord i et domænenavn

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Du kender mig sgu godt nok :)

Ja Smile og her er nogle alternativer

BestBetAuction.com
GreatAuctionSales.com
OnlineExpressAuction.com
SuperAuctionSale.com
Your10CentAuction.com
10-Cent.com
10centbuy.com
10centbidline.com
super10auction.com

det sidste kan godt anvendes..

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:36

Fama:
Men altså... Jeg synes Lagersalg har ramt sømmet på hovedet bedre end nogen anden... Hånden på hjertet Niels - den holder jo ikke helt vel ;)

hehe.... jeg må tilstå at jeg tænkte ikke over det. Han kom med ideen, jeg vidste hvor jeg kunne hente koden og så kører han showet...  jeg står bare ved sidelinien og kræver ind :)

Fama:
Håber da vi kommer til at høre mere om jeres projekt - ville da være fedt hvis i blev de næste IT-milliardærer :)

Tjaaaa.... det er godt nok ikke målet.... jeg kan godt li at stable projekter på benene og se dem blive brugt :)

Det site er bare ét af de projekter der er igang :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:39

Niels:
Tjaaaa.... det er godt nok ikke målet.... jeg kan godt li at stable projekter på benene og se dem blive brugt :)

Sådan svarer en ægte milliadær... bitbillionaire Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45

Fama:

Iryna.dk:
Æh... Efter min opfattelse modsiger du dig selv. De har en god sag (eBay), men de spiller bare med musklerne..

Det jeg mente var at umiddelbart har Niels og hans partner ikke jordens mest sikre sag. Og derudover spiller eBay med musklerne, som de nu engang skal og kan :)

Kan godt se det virker forvirrende.... Men ligegyldigt om eBay har en god sag eller ej, vil de naturligvis spille med musklerne. I dette tilfælde mener jeg så tilfældigvis eBay har en relativt god sag.

Håber det kan opklare det lidt og jeg beklager for forvirringen.

Det er helt fair. Jeg var også mest i drillehumør efter sidste afsnit af Paradise Hotel :-p

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:05

my10cent.com

10center.com

T-cent.com

10centrum.com

only10cent.com

just10cent.com

diezcent.com

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:19

tænkstort:

Jeg vil ikke komme med gæt på om de har ret til ordet BAY, men jeg kan se på WIPO's, der står for sager vedr. gTLD-domæner,  hjemmeside:

http://www.wipo.int/amc/en/domains/search/

at de altid har vundet deres sager. WIPO står for evt. sager .com, net og .org

Samtlige af eBay's sager derinde omhandler domæner, hvor hele navnet eBay indgår... hvis jeg da kan finde ud af at søge og læse :)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:54

hvad med domænet: 10centbidding.com da jeg går ud fra at jeres auktioner skal enten starte med eller forøges med 10 cent. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:59

Peter:

hvad med domænet: 10centbidding.com da jeg går ud fra at jeres auktioner skal enten starte med eller forøges med 10 cent. 

Vi har taget domænet BestBetAuction.com istedet. Så har vi ikke låst os fast på prisen for en auktion (som det var tanken at den skulle koste 10 cent)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:43

Niels:

Peter:

Vi har taget domænet BestBetAuction.com istedet. Så har vi ikke låst os fast på prisen for en auktion (som det var tanken at den skulle koste 10 cent)

Nice, får jeg 1/1000 af omsætningen for det gode navn? så skal jeg ikke arbejde mere hehe Smile

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:04

Lagersalg123 - JEN:
Nice, får jeg 1/1000 af omsætningen for det gode navn? så skal jeg ikke arbejde mere hehe Smile

Arbejde? hvad er det? Jeg fordriver bare tiden med min hobby ;)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)