Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med domæne, og 1års hosting, 1999,-

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg retter lige mit indlæg, det var vist en gang sludder jeg fik fyret af.

Mit pointe var (konteksten er ligegyldig) at det ikke kræver meget uddannelse at lave hjemmesider - så jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Hobby eller ej, jeg synes det er ærgerligt at du må dumpe priserne for at få kunder (mon det siger noget om kvaliteten af dit arbejde?).

Jeg lever skam også af min hobby, jeg er uddannet software ingeniør og jeg nyder mit job. Det betyder dog ikke at jeg vil nøjes med mindre løn, jeg ved udemærket hvad min tid er værd.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:24

En side kan sagtens være unik og bruge samme template af html/css/php kode, jeg tror i misforstår hans mening.

Jeg synes at det er et rigtig fint tilbud, til dem som ønsker en lille side og ikke har råd til at betale for alle de mange functioner som man kan få.

Bare klø på Tucweb.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:37

Tak for det Steffen

Selvfølgelig VED jeg at det jeg laver er godt... Jeg har ikke brug for mange penge pr. side da jeg hellere vil have nogle jobs fremfor at have et job til 10.000 om året.. Mine sider fejler ikke spor, og tror bestemt problemet ligger i at folk hver gang der har været lignende indlæg oppe ryger op på mærkerne, og prøver diverse ting for at jorde personen, da det er klart at folk hellere vil betale mig 2000kr, end 6000kr for det samme et andet sted..

Så tak for opbagningen Steffen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tucweb