Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med domæne, og 1års hosting, 1999,-

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg retter lige mit indlæg, det var vist en gang sludder jeg fik fyret af.

Mit pointe var (konteksten er ligegyldig) at det ikke kræver meget uddannelse at lave hjemmesider - så jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Hobby eller ej, jeg synes det er ærgerligt at du må dumpe priserne for at få kunder (mon det siger noget om kvaliteten af dit arbejde?).

Jeg lever skam også af min hobby, jeg er uddannet software ingeniør og jeg nyder mit job. Det betyder dog ikke at jeg vil nøjes med mindre løn, jeg ved udemærket hvad min tid er værd.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:24

En side kan sagtens være unik og bruge samme template af html/css/php kode, jeg tror i misforstår hans mening.

Jeg synes at det er et rigtig fint tilbud, til dem som ønsker en lille side og ikke har råd til at betale for alle de mange functioner som man kan få.

Bare klø på Tucweb.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:37

Tak for det Steffen

Selvfølgelig VED jeg at det jeg laver er godt... Jeg har ikke brug for mange penge pr. side da jeg hellere vil have nogle jobs fremfor at have et job til 10.000 om året.. Mine sider fejler ikke spor, og tror bestemt problemet ligger i at folk hver gang der har været lignende indlæg oppe ryger op på mærkerne, og prøver diverse ting for at jorde personen, da det er klart at folk hellere vil betale mig 2000kr, end 6000kr for det samme et andet sted..

Så tak for opbagningen Steffen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tucweb

Du får også thumbs op herfra! Det er super lærerrigt at arbejde som selvstændig når man er under uddannelse. Den lave pris er helt fin, der er mange der bare leder efter den billigste måde, at slippe af med at blive drillet med ikke, at havde noget site.

I min erfaring så er den bedste måde, at opnå en høj timeløn, at starte med en lav og så gradvist blive bedre, så man kan sætte sin pris op.

PS: Hvis jeg fik min vilje skulle de oprette et fag på DTU (hvor jeg i sin tid, slog min folder), hvor det i løbet af et semester gik ud på at tjene f.eks. 30K. Kombinationen af et højt fagligt niveau og entrepenør ånd er efter min mening det Danmark skal leve af i fremtiden.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:49

Tak for det Lundsby Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:52

Altså jeg synes i hvert fald ikke at det du gør er en dårlig ting.

Jeg er mere til store opgaver med en masse svære ting. Men det er jo klart at prisen også ryger op netop af den grund.

Jeg tager i hvert fald hatten af for dem der brænder for det de laver.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:58

Lundsby:
I min erfaring så er den bedste måde, at opnå en høj timeløn, at starte med en lav og så gradvist blive bedre, så man kan sætte sin pris op.
Alle dem jeg kender inklusiv mig selv, er startet på eksakt samme måde. for mig er det så også 15 år siden, og der startede jeg faktisk ud med at gøre det gratis i en lang periode for at lærer faget og ikke mindst håndværket.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:01

Det er også en god måde at komme igang på. Der er også ved at starte erhvervshold på skolerne med web-integrationsuddannelse, som går efter samme prinsip.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:37

Lundsby:
PS: Hvis jeg fik min vilje skulle de oprette et fag på DTU (hvor jeg i sin tid, slog min folder), hvor det i løbet af et semester gik ud på at tjene f.eks. 30K. Kombinationen af et højt fagligt niveau og entrepenør ånd er efter min mening det Danmark skal leve af i fremtiden.

Det er en god idé, jeg har selv førhen funderet over hvorfor der dog ikke er flere erfaringsskabende fag på diverse uddannelser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TucWeb - det lyder som et godt tilbud!!!

Jeg kan ikke undgå at blive lidt trodsig, når jeg læser al den modstand, du bliver mødt med!

Man kan give gode råd på mange konstruktive måder - men jeg er sikker på at nedladende kritik i en tråd hvor man fremlægger et tilbud om en god pris ikke fører til noget brugbart, så jeg håber du holder fast i din iværksætter ånd og kæmper for at skabe erfaring og kunder på din måde. Thumbs up herfra også Smile

Jeg kunne godt tænke mig at se et par referencer på dit arbejde, da jeg har daglig kontakt til en del kunder, som godt kunne bruge en ny hjemmeside.

Send meget gerne links i PM.

God weekend herfra

/Henrik

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)