Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du styr på VM i Sydafrika?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fandt lige dette lille excel dokument der hjælper dig til at holde styr på kampe, point, finaler osv.

Download link: http://rapidshare.com/files/392128568/worldcup2010.rar

(Jeg har ikke selv lavet det, jeg fandt det på Politikens hjemmeside)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:52

Hej Lars

Kan du ikke sende linket til Politiken i stedet for ? Er ikke meget for at downloade fra de der sider !

Jeg er selv igang med en blog om VM i fodbold 2010 fra Sydafrika, hvor jeg følger det danske landshold i fodbold, og kunne faktisk godt bruge de infomationer du har der, til at komme videre med bloggen :-)

tak

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:22

Kanonjes !

Tak Michael og Lars. Jeg er HELT oppe og køre på VM i fodbold :-) Det bare det største !

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:23

Det bliver godt i år - jeg skal da bette lidt på kampene - er altid sjovt.

VM i Sydfrika - let's go!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:24

Its the danish way to rock !

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:36
Jimi Hove:

Kanonjes !

Tak Michael og Lars. Jeg er HELT oppe og køre på VM i fodbold :-) Det bare det største !

:-)

Der kommer forresten en træningskamp på TV2 i aften klokken 20:00 - Danmark vs Senegal.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:44

Jep, det ved jeg selvfølgelig ;-)

Hvis det skal gå det danske landshold rigtig godt ved VM i fodbold, så skal de helst spille af HT i aften. Hver gang vi har klaret os godt ved et VM , eller EM i fodbold, har vi spillet helt forfærdeligt i de sidste kampe op til. Jeg har det danske landshold under mistanke for at gøre det med vilje, så de bliver undervurderet. Det er vores stærkeste våben, og har altid været det, at de andre landshold ikke tager os alvorligt.

Jeg er bare bange for at Nicklas Bendtner har svært ved at underspille sig selv ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:55

Super at der lige er nogle der kan hjælpe når jeg ikke selv er til stede!

Når nu der er nogle der siger "the danish way to rock", så skal i da næsten ikke snydes for dette (meget ungdommelige) bud på VM sangen: http://www.youtube.com/watch?v=8lBOJ-s1QDE

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 18:59

Jimi Hove:

Jep, det ved jeg selvfølgelig ;-)

Hvis det skal gå det danske landshold rigtig godt ved VM i fodbold, så skal de helst spille af HT i aften. Hver gang vi har klaret os godt ved et VM , eller EM i fodbold, har vi spillet helt forfærdeligt i de sidste kampe op til. Jeg har det danske landshold under mistanke for at gøre det med vilje, så de bliver undervurderet. Det er vores stærkeste våben, og har altid været det, at de andre landshold ikke tager os alvorligt.

Jeg er bare bange for at Nicklas Bendtner har svært ved at underspille sig selv ;-)

Så vidt jeg ved, er Nicklas Bendtner ikke med i aften. 

 iPhone 6

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)