Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links/Google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften Allesammen.

Jeg har lige startet en lille online-biks, og jeg har kigget rundt efter sider der kan linke til min hjemmeside, så jeg kan få en god page-rank. Men jeg syntes, at have hørt/læst et sted, at Google ikke er meget for alt for mange links fra mange forskellige hjemmesider. Er det rigtigt, eller kan jeg bare sætte links ind til min hjemmside på alle de sider jeg kan finde ?

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:21
Dato: 28-11-2006 00:43:20
Forfatter:Nielsen1974
Men jeg syntes, at have hørt/læst et sted, at Google ikke er meget for alt for mange links fra mange forskellige hjemmesider. Er det rigtigt, eller kan jeg bare sætte links ind til min hjemmside på alle de sider jeg kan finde ?

Så længe siderne er tilnærmelsesvis relevante, så bare sørg for at få nogle links på. Det du skal undgå er sider med tusindevis af links, da de kan opfattes negativt og samtidig ikke giver ret meget da al "troværdigheden" bliver fordelt mellem al for mange links :)

God link-jagt.
Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 14:29
Hej.

Tak for hjælpen. Hvad med søgemaskiner som f.eks findlet.dk, webseach.dk, dansklinks.dk er de OK at få sine links på ?

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:40
Der er flere ting du skal være opmærksom på mht links.

Når du linker til andre:

Er der rigtig vigtigt at du vælger at linke til sites der ligger inden for samme emneområde som du gør. Hvem du linker til siger meget om hvad dit site handler om, og derfor er det vigtigt at du linker til sites inden for samme tema. Find vigtige sites inden for dit emne, sites der gør sig godt for de samme søgeord som du gør, evt autoritative sites for søgeordene og link så til dem.

I samme åndedræd er det meget vigtigt at du ikke linker til junk sites sof billige lån, tab vægt, online spil, dating osv osv. det vil skade dig hurtigt.

Hvem der linker til dig har relativt mindre betydning, selvom det stadigt er bedst hvis du kan få links fra sites inden for samme tema. Du kan jo ikke kontrollerer hvem der linker til dig, derfor straffes det heller ikke når sites uden for tema linker (med mindre du har købt linkene eller der er tale og amde former for spam links som du selv står for)  

Jeg har skrevet et par artikler der uddyber emnerne. du kan f.eks. læse:

Søgemaskineoptimering - De vigtige links
Søgemaskineoptimering - helt generelt her kan du nederst finde links til flere gode artikler

Google - helt generelt her kan du finde links til forskellige artikler om google

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:41
Jeg ville ikke have noget problem med links fra de nævnte hjemmesider. De fungerer jo som portaler ikke som link-farme som har til formål at favorisere bestemte hjemmesider.

Jeg har skrevet en del om, hvad man skal passe på ved Link samarbejde på Effektiv Markedsføring.
Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 19:44
Mange tak for hjælpen.

Nu vil jeg (mere forbedret) kaste mig ud i linksjunglen

Mvh.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9736
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:58
> Du kan jo ikke kontrollerer hvem der linker til dig, derfor straffes det heller ikke når sites uden for tema linker

Normalt vil det være rigtigt - men ikke altid. Der ER verificerede eksempler på det modsatte. Desværre kan dette stadig udnyttes af konkurrenter der ønsker t genere andre websites, men det er en meget tricky business :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)