Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i mit salg på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:44

Det virker som om siden www.danpoint.dk loades utroligt langsomt. Det dur bare ikke når du skal bruge siden til at sælge fra, muligvis er der noget galt med dit webhotel??

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen

Dit-Team - E-Handel nemt og hurtigt!

"Vi udvikler nøglefærdige e-handels løsninger

"Vi udvikler Umbraco CMS og ASP.NET baserede hjemmesider

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:51

jeg er ved at opdaterer siden

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:43

Jeg er også tilhænger af at du får etableret nogle Google AdWords kampagner i første omgang. Naturligvis i sammenspil med Google Analytics.

Jeg vil anbefale dig at starte med et forholdsvis beskedent dagsbudget på dine kampagner, så du ikke fyrer en masse kugler af på klik der viser sig at være uden værdi for dig. Sørg for at søgeordene er målrettede og undgå som udgangspunkt de søgeord der er meget "brede," selvom om de er brancherelaterede, heriblandt ordet rengøring.

I takt med at du bliver fortrolig med værktøjerne og den konkrete effekt af arbejdet og udgifterne, kan du øge dit budget, hvilket du nok også har lyst til, når du mærker at det begynder at fungere for dig.

God fornøjelse med det!

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:30

Hva med at poste indlæg på fora og blogs for kvinder? Udover erhverv er dette vel målgruppen?

Pas dog på du ikke bryder med sidernes politikker, men gør du det diskret er du nok safe

Udover den trafik du kan opnå fra selve siden skaffer du dig også nyttige backlinks som kan resultere i en bedre pagerank, som igen kan resultere i du rangerer højere i en søgemaskine på et søgeord som f.eks rengøringsartikler

Det er gratis, men kræver selvfølgelig lidt benarbejde

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)