hej allesammen. |
Hej Cecilie
Du har ikke slået private beskeder til, så det er svært at kontakte dig uden for denne tråd.
hej allesammen. |
Hej Cecilie Du har ikke slået private beskeder til, så det er svært at kontakte dig uden for denne tråd. |
jeg er helt ny her, hvordan gør man? |
Hej Cecillie, Vi har i Pixelhuset stor erfaring med webshops, endda også webshops som sælger tøj. Men vi har ikke nogen erfaring med tøj leverandøre. Se vores referenser på www.pixelhuset.dk Men ring til mig på 3032 1654 eller mail på lauge (at) pixelhuset.dk. hv Peter Lauge |
hvad er det mere specifikt du gerne vil høre omkring webshops ? vi har efterhånden lavet nogle stykker |
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.
Hey! Køb bogen e-værksætteren! Den er virkelig oplysende, og kommer omkring det meste. Det gik ihvertfald op for mig, at det hverken er så ligetil eller billigt at lave en webbutik som jeg troede. |
Mener du http://www.e-pusher.dk/ eller en anden bog? E-pusher kan ihvertfald godt anbefales :P Til trådstarter: Hvis du ønsker professionel hjælp til webshop skal du være meget velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud eller snak om mulighederne. |