Jeg har nu søgt hele google igennem for mulige leverandører, og ser at størstedelen af udstyret jeg kan blive tilbudt, kommer fra USA og andre lande udenfor EU.
Jeg ser bare en stor problematik i at have en leverandør fra USA:
1. Lange leveringstider.
2. at det måske ikke er muligt at kunne få tilsendt større akvarier enkeltvis.
3. Risikoen ved at noget går i stykker under fragten.
Jeg ville sætte stor pris på, hvis nogen kunne give mig et råd til nogen man evt. kunne henvende sig til vedrørende dropshipping af udstyr til akvarier/kæledyr.
Hvis nogen ellers har råd til hvad jeg kan gøre, ville jeg sætte stor pris på dette. :)
Uden at vide det er det vel ikke utænkeligt at der rent faktisk slet ikke findes nogen dropshipping leverandør af akvarieudstyr. Det er vel en rimelig niche område, og jeg har da svært ved at forestille mig mange skulle tilbyde dropshipping inden for smånicher... Men ellers var det vel oplagt selv at starte dropshipping og tilbyde det til andre?
Hvordan kan det være at der bare ikke er særlig mange der tilbyder dropshipping i Danmark? Jeg har læst adskillige indlæg, hvor folk spørg efter det?
Det bliver udbudt i stor stil i USA, Kina og faktisk også forholdsvis mange i UK. Men ikke mange i Danmark. Ihvertfald ikke efter hvad jeg har fundet frem til.