Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fået lavet mig en lille blog på www.kennethboysen.dk og håber at i kan guide mig lidt. 

Siden levere ganske gratis af mig og derfor vil jeg ikke bare betale andre, som jeg gøre med fx. min shop. Jeg prøver at lave det selv.

Jeg har nogle forskellige problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig med:

1. Jeg kan ikke ligge plugins på systemet, da det er surftown. Har dog set mange andre hvor det virker, så det må være mig der er et fjols.

2. Linksene jeg laver bliver ikke klikbare. Skal der plugin til dette?
3. Den korte tekst på forsiden, der indbyder til den enkelte artikel, ved jeg ikke hvor jeg skriver henne?
4. Billedet som jeg indsætter vises to gange i selv indlægget, damn det er irriterende!

Håber i an hjælpe, så jeg kan give dem der læser en bedre oplevelse. Jeg har masser af plugins der skal på, nyhedsbrev, analytics og meget mere, men serveren er ikke til at arbejde med :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:47

Hej Boysen,
Kan vist hjælpe dig lidt på vej..

1. Jeg har i lang tid kørt med Wordpress på Surftown, hvis du benytter en FTP client istedet for Surftown FTP program er det intet problem at ligge Plugins ind. Kan anbefale dette FTP program fra Coffecup http://www.coffeecup.com/free-ftp/  det er gratis og rigtigt godt. Igennem en FTP client ligger du bare det plugin "mappen" (udpakket) ind i Wordpress plugin mappe og så virker det..

2. Links burde virke når du har lavet det, så det forstår jeg ikke.

3. Den korte tekst på forsiden, tager bare en resume af dit rigtige indlæg og Widget tager indlægs titlen.

4. Forstår jeg ikke hvorfor den gør. 

Håber jeg kunne hjælpe en smule :)

Med venlig hilsen
Lasse Vesterskov 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:36

Tak Lasse

Jeg fik opdateret min FTP client, så nu virker kan jeg ligge plugins ind.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:35

Du skriver en adresse, men laver du URL'en til link?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 19:38

Derudover vil jeg anbefale dig at lave om på dine URLs. Du gør det under Permanlinks i Settings-afdelingen (wordpress). Du vælger indstilling og såfremt .htaccess ikke kan tilgås får du en stump kode i bunden af siden som du manuelt kan indsætte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:41

Tak, det vil jeg prøve. 

Ang. linket må der være en måde at undgå, at man skal lave det om til et link. Havde håbet den kunne klare det selv. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 19:47
Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:47

prøv engang at lave et link i htmlkode. f.eks. <a href="http://www.link.dk">Linknavn</a>

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)