Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ny Revisor på Frederiksberg eller i omegnen :)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederiksberg-2000

Nu hører vi godt nok til i det jyske, men har trods det, også kunder på dine kanter.
Du er meget velkommen til at kontakte os for en ganske uforpligtigende snak, er sikker
på vi også kan udføre arbejdet i bedste kvalitet og til en fornuftig og væsentlig billigere pris.

Jeg kan se der allerede er budt på opgaven, men syntes dog stadig det er mere realistisk
at komme med en pris, efter en evt. snak :-)

Mvh
Pernille

pernille@secondaccount.dk

 

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil slet ikke byde ind med noget, da jeg hverken har tid eller laver personlig skatterådgivning, men jeg vil da godt sige, at jeg mener du har hørt rigtigt, hvis et regnskab i den størrelsesorden skal koste så meget. De bud her på siden er ikke helt ved siden af - jeg vil mene omkring 6-7.000 plus moms er rimeligt, hvis der også er skatterådgivning med, og det ikke bare er en talopstilling, og revisor selv laver efterposteringer i dit regnskab (e-conomic ? )

Held og lykke med ny revisor :)

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

HeiPa:
Som enkelmandsvirksomhed har du ikke brug for en revisor - men kan nøjes med en bogholder - også til regnskabet/selvangivelsen.

Jeg er så ikke helt enig, at man skal nøjes med, men derimod vurdere sine behov i forbindelse med regnskabsaflæggelsen og selvangivelsen.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SusanneK.nu:

Jeg vil slet ikke byde ind med noget, da jeg hverken har tid eller laver personlig skatterådgivning, men jeg vil da godt sige, at jeg mener du har hørt rigtigt, hvis et regnskab i den størrelsesorden skal koste så meget. De bud her på siden er ikke helt ved siden af - jeg vil mene omkring 6-7.000 plus moms er rimeligt, hvis der også er skatterådgivning med, og det ikke bare er en talopstilling, og revisor selv laver efterposteringer i dit regnskab (e-conomic ? )

Held og lykke med ny revisor :)

Mh Susanne

Hej Susanne

Helt enig Yes

Måske +/- kr. 1.000, men ellers et ret fair etsimat.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 HeiPa:
Som enkelmandsvirksomhed har du ikke brug for en revisor - men kan nøjes med en bogholder - også til regnskabet/selvangivelsen.

 

Jeg er så ikke helt enig, at man skal nøjes med, men derimod vurdere sine behov i forbindelse med regnskabsaflæggelsen og selvangivelsen.

Hilsen

Tonny

Hej Tonny!

Ja - det har du da bestemt ret i - der er jo altid forhold der skal vurderes!

Heidi

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

 

VI hos Green Business House vil meget gerne byde ind på opgaven, du skal være velkommen til at ringe til Kennie på 53566010 så er jeg sikker på at han kan hjælpe.

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Tak for Jeres respons, råd og tilbud. Jeg vil se alle svar igennem og tage kontakt til nogle af Jer for et konkret tilbud :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at du efterhånden har fundet den rigtige, men til andre, der måske er interesserede, så er Chr Lysehøj på Vodroffsvej måske et godt valg. Jeg har checket dem ud på det sidste, da jeg også leder efter en lignende revisor.

De synes at tilfredsstille mine behov bedst:

- Revisor i Frederiksberg-området.

- Mindre opstartsvirksomhed.

- Ikke mange penge tilovers til bogholderi.

De har også en times gratis rådgivning. Jeg har ikke benyttet mig af det endnu, men bliver mere og mere sikker på at det skal være dem. Hvis i kender en anden i området med samme tjeneste, sig endelig til her;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ansat hos Chr. Lysehøj eller vad?

Hvordan kan du ovderhovedet vurdere et revisionsfirma kun på papiret??

Dette her lugter af skjult reklame.

 

MvH

Peter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Er du ansat hos Chr. Lysehøj eller vad?

Hvordan kan du ovderhovedet vurdere et revisionsfirma kun på papiret??

Dette her lugter af skjult reklame.

 

MvH

Peter

Hænger slet ikke med. Tråden på min computer har sidste indlæg 1/6-2010 - og her kommer så et svar 26/3-2012 - viser min computer noget forkert?

Jeg kan heller ikke se noget som helst der angiver nogen Chr. Lysehøj eller skjult reklame, men der var da mange der bød ind med pris! - Er der noget galt med hvordan min computer viser tråden, så der opstår huller?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)