Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til mindre virksomhed søges.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Anders jeg har startet www.ecigaretten.dk for nylig.

Startet op med minimum udgifter, da jeg selv har kunne kode det hele. Uheldigvis havde jeg en partner som i virkeligheden ikke var villig til at arbejde, og han løb af med 5 af e-cigaretterne på et varelager ud af 20, samt en stor bid af pengene.

Der var forholdsvist hurtigt udsolgt det tog 2 uger at få solgt de resterende 15. Men da jeg også skulle tilbage betale andre som havde lagt ud med nogle penge, samt nogle startudgifter til diverse, er der nu ikke nok tilbage til flere varer da jeg er 16 år og p.t studerer og intet arbejde har.

Jeg søger derfor en investor som er villig til at inverstere et lille beløb på ca. 2 - 3.000 kr.

Som afkast kan vi aftale at vedkommende modtager sine penge + et fast beløb på 1000 kr. når der er udsolgt, hvilket der gerne skulle være forholdsvist hurtigt igen.

Måske der er nogen på forummet?

Mvh

Anders Møller

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 14:20

Hej Anders

Rigtigt fint projekt..

Jeg vil rigtig gerne hører noget mere?

Mvh Morten

(tilføj mig evt på msn morten@pezzo.dk )

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:24

Hej Anders,

Surt for dig at din partner løb fra aftalen og en del af jeres varelager. Nu er du ikke så meget du har behov for, så måske det kunne være en idé at du lånte pengene af noget familie etc.

Det er en flot hjemmeside har har fået lavet og hvis du tror på idéen, så er der ikke nogen grund til at tage en partner med for dig.

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 14:30

Det ville jeg gerne gøre, men desværre er der ikke nogen i familien som rigtigt bakker om om min interesse for iværksætteri, det er selvfølgeligt trist, men det må de jo om :)

Ja det var lidt noget skidt med partneren men man skal bare videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Frisk initiativ for en på din alder.
Jeg vil godt hjælpe dig. Smid en PM

Brian

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 14:50

Friskt initiativ. Jeg vil også gerne hjælpe dig - smid mig en PM hvis det bliver aktuelt :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:04
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:02

Send mig en mail eller Msn: Lasselykke@hotmail.com

Lyder som en super fed idé.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:24

Hej Anders 

sur røv med partneren - det er hvad der sker 

jeg vil gerne lave et samarbejde med dig, jeg hjemtager produkter fra Kina og har også E-cigaretten, dog kun til mig selv, den jeg har er lidt smartere en den du har syndes jeg  - jeg kan skaffe den forskellige modeller bla. æsker eller etuier etc.

Måske kan der være interesse for at have nogle andre produkter når kunderne alligevel er på hjemmesiden.

Din hjemmeside er flot og god, selv har jeg brugt 50.000 kr og måtte smide det hele i skraldespanden og har ikke noget nu - jeg vil dog alligevel give dig lidt konstruktiv kritik. 

Din video er god og en af de ting jeg aldrig fik til at virke, MEN  "Do not sell the side effect " 

Det er fint nok at du nævner  at der kan løbe vand ud af nogle huller, men gen det til en information  når kunden har købt, du bruger og et udtryk " at den er ikke så kras, men ......"   

gå heller direkte på "den er dejlig behagelig ...."  du falder i samme fejl som jeg da jeg skulle lave en video det bliver teknisk (for det er det som interessere os) gå heller mere på værdien hvorfor man skal købe den, at man kan ryge indendørs etc.

Når det så er sagt,. heller en video en slet ingen ting - Da jeg skulle lave min egen video lignede jeg en der havde haft en hjerneblødning og jeg talte som en med tale fejl.

Hvis du er int. i noget samarbejde kan du droppe mig en PM, jeg er god til at skaffe produkter og rigtig skod til det med hjemmesider og shop..

Hilsen

toogtoerfem

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 13:42

toogtoerfem:

Hej Anders 

sur røv med partneren - det er hvad der sker 

jeg vil gerne lave et samarbejde med dig, jeg hjemtager produkter fra Kina og har også E-cigaretten, dog kun til mig selv, den jeg har er lidt smartere en den du har syndes jeg  - jeg kan skaffe den forskellige modeller bla. æsker eller etuier etc.

Måske kan der være interesse for at have nogle andre produkter når kunderne alligevel er på hjemmesiden.

Din hjemmeside er flot og god, selv har jeg brugt 50.000 kr og måtte smide det hele i skraldespanden og har ikke noget nu - jeg vil dog alligevel give dig lidt konstruktiv kritik. 

Din video er god og en af de ting jeg aldrig fik til at virke, MEN  "Do not sell the side effect " 

Det er fint nok at du nævner  at der kan løbe vand ud af nogle huller, men gen det til en information  når kunden har købt, du bruger og et udtryk " at den er ikke så kras, men ......"   

gå heller direkte på "den er dejlig behagelig ...."  du falder i samme fejl som jeg da jeg skulle lave en video det bliver teknisk (for det er det som interessere os) gå heller mere på værdien hvorfor man skal købe den, at man kan ryge indendørs etc.

Når det så er sagt,. heller en video en slet ingen ting - Da jeg skulle lave min egen video lignede jeg en der havde haft en hjerneblødning og jeg talte som en med tale fejl.

Hvis du er int. i noget samarbejde kan du droppe mig en PM, jeg er god til at skaffe produkter og rigtig skod til det med hjemmesider og shop..

Hilsen

toogtoerfem

Hej :)

På det her projekt er jeg umiddelbart ikke interesseret i nogen  samarbejdspartner.

Kan godt se hvad du mener med at det bliver for teknisk, har tænkt det samme selv. Ham som taler i videoen er en af dem som reviewer e-cigaretter her i DK, nok den "førende" hvis man kan kalde nogen førende e-cigaret anmelder endnu.

Jeg forestiller mig at jeg vil have en kort præsentation af hvad en e-cigaret er på forsiden i form a video, og så ved selve produktet den mere tekniske forklaring som han kan give.

Der ryger en ny shop op baseret på et shop system. Min side i udelukkende HTML/CSS er fin nok til den mængde varer jeg har, men da jeg får mange nye produkter hjem, bliver jeg næsten nød til at have en nem løsning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)