hvorfor beholder du ikke bare domænet og smider designet væk... ja du kan tjene lidt på at sælge det, men du kan dog også få meget ud af at beholde det.
Ja det kunne jo være at det egentligt skulle overvejes. Men kender du nogle gange den " at man bare får lyst til at starte på en frisk :-)" Den er egentligt god nok i søgemaskinerne :-)
Du har ret Mikael. Der er alligevel nogle som kender mig den vej. Så sælger jeg bare designet, som jeg tilbyder at sætte op på en webhotel med Joomla!. Det er ihvertfald en billig hjemmeside med CMS for 1400 kr :-)
Du har sku egentligt ret, beholdet domænet og laver et nyt design :-)
Hermed kun designet til salg :-)
Ja jeg ser ingen grund til at sælge et domæne, jeg gjorde selv det samme for mange år siden(dumt af mig), hvis ikke jeg havde gjort det havde jeg i dag haft et godt gammelt domæne, som også havde haft endnu bedre linkbuilding, da jeg var mere aktiv på fora og lign dengang end jeg er i dag... kan sq ikke rigtig nå alt det der når der også er kunder der skal behandles :) hvilket jo er godt.
i dag beholder jeg domæner selvom jeg ikke skal bruge dem, da de har noget med mig at gøre. jeg har selv lige nu ca 15 domæner.