Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway DER VIRKER - Hjælp

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

Jeg har virkelig brug for lidt hjælp.

Jeg driver til dagligt www.hardcasa.dk med nogle andre gutter, og det går sku godt, for at sige det lige ud.

Vi har flyttet hovedlageret til Flensborg og står på trapperne til at åbne i Tyskland samt Finland.

Vi har dog et kæmpe problem - i takt med at vores trafik og ordreniveau stiger, oplever vi flere og flere problemer med kunder, der ikke kan åbne vores betalingsgateway - ePay.

Når de klikker på "Godkend Ordre" sker der ikke noget, den loader og loader, og til sidst crasher den, istedet for at sende folk videre til betalingen - og det er ikke så godt ;)

Mange får denne fejl:

--------------------------------------

 408 Request Time-Out""This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increse 'Connection Timeout'

--------------------------------------

Vi ORKER ikke at emaile mere frem og tilbage med ePay, der er simpelthen ikke en løsning, derfor vil jeg høre om i kan anbefale en gateway der bare VIRKER :)

Vi har ikke noget imod at skulle gå op i pris, da jeg er 100% sikker på at den tabte fortjeneste på ordre vi gik glip af langt overstiger enhver prisstigning der kan forekomme ved at skifte gateway.

Hele vores shop er bygget op på Magento, og hostes af Simplehelix.com på en forholdsvis stor dedikeret server, så der burde være masser af "speed" til at arbejde med.

Jeg håber i har nogle friske forslag!

God aften til jer alle,

Mathias

www.hardcasa.dk

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft gode erfaringer med Quickpay. Men er du lige glad med prisen, så er DIBS er godt alternativ.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har for ganske nylig sat en magento shop op med Quickpay - det fungerer glimrende.

 iPhone 6

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har _mange_ kunder på epay og aldrig oplevet nogle som helst problemer.

Sikker på der ikke er en anden årsag?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mat:

Hej alle..

Jeg har virkelig brug for lidt hjælp.

Jeg driver til dagligt www.hardcasa.dk med nogle andre gutter, og det går sku godt, for at sige det lige ud.

Vi har flyttet hovedlageret til Flensborg og står på trapperne til at åbne i Tyskland samt Finland.

Vi har dog et kæmpe problem - i takt med at vores trafik og ordreniveau stiger, oplever vi flere og flere problemer med kunder, der ikke kan åbne vores betalingsgateway - ePay.

Når de klikker på "Godkend Ordre" sker der ikke noget, den loader og loader, og til sidst crasher den, istedet for at sende folk videre til betalingen - og det er ikke så godt ;)

Mange får denne fejl:

--------------------------------------

 408 Request Time-Out""This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increse 'Connection Timeout'

--------------------------------------

Vi ORKER ikke at emaile mere frem og tilbage med ePay, der er simpelthen ikke en løsning, derfor vil jeg høre om i kan anbefale en gateway der bare VIRKER :)

Vi har ikke noget imod at skulle gå op i pris, da jeg er 100% sikker på at den tabte fortjeneste på ordre vi gik glip af langt overstiger enhver prisstigning der kan forekomme ved at skifte gateway.

Hele vores shop er bygget op på Magento, og hostes af Simplehelix.com på en forholdsvis stor dedikeret server, så der burde være masser af "speed" til at arbejde med.

Jeg håber i har nogle friske forslag!

God aften til jer alle,

Mathias

www.hardcasa.dk

 

 

Hej Mathias.

Jeg går ud fra at i benytter det integrerede betalingsvindue hos ePay ?

-I så fald skal være klar over at det fungerer ved at ePay Proxy´er dit site igennem deres SSL-certifikat og derfor skal kunderne både loade sitet hos ePay + ePay skal loade sitet fra dig.

-Derfor kan der være god fidus i at placere dit site tættere på ePay end hvad er tilfældet idag.

Du kan også overveje om ikke der kan tweakes betalingssiden således der ikke loades unødvendige ting.blocks. menuer etc.  gennem ePay.

Hvis alt andet fejler, kan du skifte til ePay´s Pop-Up betalingsvindue istedet. Så er hastigheden på dit site underordnet.

 

Jeg har nu aldrig set fejlen hos nogen af vores kunder, så det være der er andre ting som gør sig gældende i dit setup.

DIBS kan være et alternativ, jeg ser de har mange high-volume kunder, men så slipper du nok ikke for pop-up´en alligevel.  :-)

 

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil igamg i udlandet ville jeg kombinere med paypal.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vedhæftet et screen af vores opsætning.

Som det ser ud nu er vi ikke interesseret i at flytte fra Simplehelix, de yder en fantastisk support og vores dedikeret setup har muliggjort et hav af optimerende tweaks vi skal til igang med, for at åbne en meget hurtig load time på vores sider.

Det eneste reelle problem vi har er betalingen. Det tager bare en krig.

Vi har mellem 8-16 ordre hver dag som ikke er gennemført, men oprettet. Det betyder at kunden har klikket Godkend Ordre, men aldrig er nået ind til betalingen.

Vi har haft fat i mange af disse kunder, og hver gang er grunden at betalingsvinduet aldrig åbner.

 

 

 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er 100% på vores to do inden vi åbner op for den tyske del :)

Fra Møldrup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

PayEx.dk er den "nye" aktør på markedet. Det er et svensk firma, med over 200 milliarder i omsætning pr. år. Bedre service end DIBS og PBS og en helt del billigere.

PayEx håndterer idag betalinger for næsten alle danske tankstationer, just-eat.dk og mange mange flere.

Kontakt deres danske afdeling i København på tlf. 45 3312 1030 og spørg efter Mikael Carlsen (salgsdirektøren). Så er du sikker på, at dine kunder aldrig går forgæves.

Sebastian

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Jeg ved at vi lige har snakket med dig på telefonen vedr. din problematik og håber at kan tage den direkte sammen.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)