Jeg har et fitness center ( et af Danmarks bedste ) hvor jeg også har et solarium hvor medlemmer kan tage sol for 20,- kr for 6 min.
Nu har min levendør fortalt mig at jeg skal ombygge solen pga et lovkrav - bla.bla.bla
Jeg tror ikke på ham ( ham vil gerne gøre det for 15.000,- kr ) men jeg har sægt på nette og kan ikke finde noget der ligner et lov krav omkring solarium, men det er noget med et eller andet med hvor meget stråler der må komme igennem glasset osv.
Er der nogen der kender noget til dette eller er det bare for at få 15.000,- op af mn lomme, måske er det en anbefaling fra sundhedsstyrelsen ( kan ikke finde noget på Deres hjemmeside ) men et lov krav ? - er det virkeligt rigtigt at vi i DK lovgiver omkring solarium.
Jeg kunne umiddelbart ikke findet andet end at der er overvejelser omkring et forbud for unge under 18 år og krav om bemanding, men det er ikke noget der er vedtaget endnu.
Er der nogen der kender noget til dette eller er det bare for at få 15.000,- op af mn lomme, måske er det en anbefaling fra sundhedsstyrelsen ( kan ikke finde noget på Deres hjemmeside ) men et lov krav ? - er det virkeligt rigtigt at vi i DK lovgiver omkring solarium.
Det er ikke mig bekendt at der kommet nogen lov på det område.... Men det er at der kommet en anbefaling fra sundhedsstyrelsen.... og det er noget med beståling fra solarium osv.... men kan den ikke ordret men den skulle være på deres hjemmeside
H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice
Det er ikke mig bekendt at der kommet nogen lov på det område.... Men det er at der kommet en anbefaling fra sundhedsstyrelsen.... og det er noget med beståling fra solarium osv.... men kan den ikke ordret men den skulle være på deres hjemmeside