Jeg søger webudvikler/webprammør til Umbraco. Vi er et reklame- og webbureau med stor fremgang - specielt på webdelen. |
Hvor i verden er i. Hvor mange er i ?
Søger i eksperter, eller også nyudannede udvikler
Hvor i verden er i. Hvor mange er i ? Søger i eksperter, eller også nyudannede udvikler |
Vi ligger på sydsjælland og er 8 medarbejdere. Vi søger en person som kan programmere Umbraco og supplere vores webudvikler - nyuddannet eller erfaren ! |
Hej Kontakt mig på mecci@live.dk Med venlig Hilsen Arlo |
Hej T.H.M Vi kan også hjælp med Umbraco, vi har lavet ASP.Net siden før det frigivet og har også lavet en del Umbraco sites. Et alternativ er helt at springe programmøren over, så jeres designere kan jeres lave hele opgaven uden at involvere en programmør. En af nøgle punkterne i produktet er en direkte Photoshop integration, som man kan se lidt mere om her: |
Søger I fuldtids eller freelance? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej T.H.M Vi kan helt sikkert hjælpe med Umbraco. Vi samarbejder allerede med en række andre design-bureauer, hvor vi fungerer som teknisk underleverandør af netop Umbraco løsninger. Bemærk dog at såfremt du søger en medarbejder, så er det nok ikke os :-) Mvh. Anders |
Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET
Vi søger som udgangspunkt fuldtidsansat |
Så kan vi desværre ikke hjælpe dig på Umbraco fronten. |
Vi har outsourcing-kunder der hyrer vores thailandske udviklere på fuldtid, kunne det være en ide? Så er det også let at skalere op hvis I får travlt og I får adgang til Umbraco know-how fra hele vores team, selv om det kun er den ene udvikler der laver arbejdet. Sig endelig til hvis det ville være et setup der passer med det I ønsker jer... |