Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisfastsættelse af importvarer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opstarte egen virksomhed med import af nogle produkter fra Asien.

Hvordan skal jeg ca. placerer prisen hvis jeg vil sælge større partier til forretninger og kæder? 

(Jeg har en kostpris og en pris for hvad jeg forventer at kunne sælge det til.)

Angiver jeg selv en vejl. udalgspris i mit salgsmatreriale?

Hvordan "får man fat i" de rette indkøbere i diverse butikskæder? Her findes nok mange svar til dette spørgsmål...

Mvh Maj

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:02

dd2:
Hvordan skal jeg ca. placerer prisen hvis jeg vil sælge større partier til forretninger og kæder?

Undskyld men har du egentlig overvejen hvor svært det er at blive leverandør til de store kæder og butikker?  Tror mig det er rigtigt svært.

Alt afhængig af hvad type produkter vi taler om så ganger almindelige butikker indkøbsprisen med 2,5-3 for at få deres salgspris.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 07:21

Hej, tak for dit svar.

Mit budget og de mængder jeg tager hjem på forhånd er ikke større end at jeg selv vil kunne sælge dem til kunder. Og gerne supleret med salg til små internetbutikker.

Maj

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:26

Hvad er det for en type produkter du vil sælge ?

Mvh

Ravn

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 09:28

Hej med jer,

Ifølge hendes profil, så skulle det være "babyprodukter fra Asien".

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 09:35

Hej alle.

Ja nemlig, babyprodukter. Det drejer sig om accessories, så det er ikke store dyre produkter.

Mvh Maj

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:42

dd2:

Hej alle.

Ja nemlig, babyprodukter. Det drejer sig om accessories, så det er ikke store dyre produkter.

Mvh Maj

Pas uendelig meget på. Læs mere her om alle de uheldige stoffer der er i den slags produkter.

http://www.netdoktor.dk/65000.htm

Og tag aldrig for gode varer hvad virksomhederne fortæller dig. De skal kunne dokumenteres fra uafhængige analyseinstitutter i Europa og gå ikke på kompromis med dette, da du kan blive tvunget til at trække produkterne tilbage og i værste tilfælde blive udhængt i pressen, og så er din business "Over & done"

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 09:47

Tak for sin vinkel. Alle input er velkomne. Mine produkter kommer dog ikke i kontakt med børn.

Det er egentlig forældrene der er brugerne. Jeg kan godt se det ikke fremgik af mine indlæg.

Mvh. Maj 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:53

Hej Maj

Hvilke kæder tænker du at forsøge dig i?

Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:55

dd2:
babyprodukter. Det drejer sig om accessories

Når der er tale om produkter til børn er der en helt række lovgivningsmæssige krav  til produktets sikkerhed der skal overholde. Det er dig der har ansvaret for at produktet overholder disse krav og ikke producenten. Iøvrigt bør du nok også tænke på en produktansvarsforsikring.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)