Hej Amino, Jeg har i lang tid gået med en ide som jeg nu har fået skrevet ned, der har været tale om en hurtig gennemgang af ideen og nogle af mulighederne jeg ser i den. Men jeg vil gerne have nogle friske øjne til at se på den, og vil derfor høre om der er nogle der vil bruge 10 min. på at skimme' den og komme med lidt feedback. Hvis du smider din mail her i tråden, så sender jeg en mail med lidt lir' Der er ikke tale om en ide der kan tages patent på, og jeg har ikke tænkt mig at "beskytte" mig selv mod andre stjæler ideen da jeg selvfølgelig ikke er gået i detaljer med ideen i materialet jeg lige har nedskrevet. Samtidig har jeg dog ikke lyst til at smide alt online pt. *KONCEPTET* Der er tale om en webshop med salg til en bred målgruppe, dog primært de 15-30'årige, pt. findes der ikke noget lignende i DK, og højst sandsynligt heller ikke i verden såvidt jeg kan fornemme efter en hurtig googling. Endvidere er det en sæson'vare og vi differentiere os primært ved bekvemmelighed og pris, hvis der er nogen som er friske på at lure' den igennem så smid jeres mail her i tråden ;)
** Uden at virke som en idiot vil jeg godt frabede mig svar fra aminoer' som tilnærmelsesvis aldrig har været aktive på sitet da jeg ikke forbinder en "anonym" bruger som troværdig, jeg har været på sitet længe og vil mene' jeg har en god fornemmelse af hvem der kan have noget at byde ind med. Men kom hid' . |
Martin:Hej Amino,
Jeg har i lang tid gået med en ide som jeg nu har fået skrevet ned, der har været tale om en hurtig gennemgang af ideen og nogle af mulighederne jeg ser i den.
Men jeg vil gerne have nogle friske øjne til at se på den, og vil derfor høre om der er nogle der vil bruge 10 min. på at skimme' den og komme med lidt feedback.
Der er ikke tale om en ide der kan tages patent på, og jeg har ikke tænkt mig at "beskytte" mig selv mod andre stjæler ideen da jeg selvfølgelig ikke er gået i detaljer med ideen i materialet jeg lige har nedskrevet. Samtidig har jeg dog ikke lyst til at smide alt online pt.
*KONCEPTET*
Der er tale om en webshop med salg til en bred målgruppe, dog primært de 15-30'årige, pt. findes der ikke noget lignende i DK, og højst sandsynligt heller ikke i verden såvidt jeg kan fornemme efter en hurtig googling.
Endvidere er det en sæson'vare og vi differentiere os primært ved bekvemmelighed og pris, hvis der er nogen som er friske på at lure' den igennem så smid jeres mail her i tråden ;)
** Uden at virke som en idiot vil jeg godt frabede mig svar fra aminoer' som tilnærmelsesvis aldrig har været aktive på sitet da jeg ikke forbinder en "anonym" bruger som troværdig, jeg har været på sitet længe og vil mene' jeg har en god fornemmelse af hvem der kan have noget at byde ind med. Men kom hid' .
Jeg syns ikke at jeg kan lure idéen, da jeg ikke ved hvilke varer som du vil sælge. Men er du den eneste i Danmark, og kan du få dig markedsført godt - så er der selvfølgelig et pænt marked uden konkurrence.