Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med ikke udnyttet marked. Feedback på ideen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i lang tid gået med en ide som jeg nu har fået skrevet ned, der har været tale om en hurtig gennemgang af ideen og nogle af mulighederne jeg ser i den. 

Men jeg vil gerne have nogle friske øjne til at se på den, og vil derfor høre om der er nogle der vil bruge 10 min. på at skimme' den og komme med lidt feedback. Hvis du smider din mail her i tråden, så sender jeg en mail med lidt lir' Cool

Der er ikke tale om en ide der kan tages patent på, og jeg har ikke tænkt mig at "beskytte" mig selv mod andre stjæler ideen da jeg selvfølgelig ikke er gået i detaljer med ideen i materialet jeg lige har nedskrevet. Samtidig har jeg dog ikke lyst til at smide alt online pt. 

*KONCEPTET* 

Der er tale om en webshop med salg til en bred målgruppe, dog primært de 15-30'årige, pt. findes der ikke noget lignende i DK, og højst sandsynligt heller ikke i verden såvidt jeg kan fornemme efter en hurtig googling. 

Endvidere er det en sæson'vare og vi differentiere os primært ved bekvemmelighed og pris, hvis der er nogen som er friske på at lure' den igennem så smid jeres mail her i tråden ;) 

** Uden at virke som en idiot vil jeg godt frabede mig svar fra aminoer' som tilnærmelsesvis aldrig har været aktive på sitet da jeg ikke forbinder en "anonym" bruger som troværdig, jeg har været på sitet længe og vil mene' jeg har en god fornemmelse af hvem der kan have noget at byde ind med. Men kom hid' . 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:45

Martin:

Hej Amino, 

Jeg har i lang tid gået med en ide som jeg nu har fået skrevet ned, der har været tale om en hurtig gennemgang af ideen og nogle af mulighederne jeg ser i den. 

Men jeg vil gerne have nogle friske øjne til at se på den, og vil derfor høre om der er nogle der vil bruge 10 min. på at skimme' den og komme med lidt feedback. 

Der er ikke tale om en ide der kan tages patent på, og jeg har ikke tænkt mig at "beskytte" mig selv mod andre stjæler ideen da jeg selvfølgelig ikke er gået i detaljer med ideen i materialet jeg lige har nedskrevet. Samtidig har jeg dog ikke lyst til at smide alt online pt. 

*KONCEPTET* 

Der er tale om en webshop med salg til en bred målgruppe, dog primært de 15-30'årige, pt. findes der ikke noget lignende i DK, og højst sandsynligt heller ikke i verden såvidt jeg kan fornemme efter en hurtig googling. 

Endvidere er det en sæson'vare og vi differentiere os primært ved bekvemmelighed og pris, hvis der er nogen som er friske på at lure' den igennem så smid jeres mail her i tråden ;) 

** Uden at virke som en idiot vil jeg godt frabede mig svar fra aminoer' som tilnærmelsesvis aldrig har været aktive på sitet da jeg ikke forbinder en "anonym" bruger som troværdig, jeg har været på sitet længe og vil mene' jeg har en god fornemmelse af hvem der kan have noget at byde ind med. Men kom hid' . 

Jeg syns ikke at jeg kan lure idéen, da jeg ikke ved hvilke varer som du vil sælge. Men er du den eneste i Danmark, og kan du få dig markedsført godt - så er der selvfølgelig et pænt marked uden konkurrence. Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:50

Hej Morten, 

Det gik måske lige lidt for stærkt, men planen var at indlægget bare lige var en smagsprøve, hvorefter man så kan smide sin mail og få tilsendt det egentlige koncept ;) 

Ville bare ikke have det flydende på nettet, uden jeg egentlig selv har startet det store ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:58

Martin:

Hej Morten, 

Det gik måske lige lidt for stærkt, men planen var at indlægget bare lige var en smagsprøve, hvorefter man så kan smide sin mail og få tilsendt det egentlige koncept ;) 

Ville bare ikke have det flydende på nettet, uden jeg egentlig selv har startet det store ;) 

Så må du gerne sende en mail til morten snabela kidznet dot dk Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:06

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:13

Hej Martin

Uden at vide hvad produktet rent faktisk er er det ikke helt let at komme med en reel vurdering af din ide, og sige om det er "the bees knees"

Men, hvis du har fundet et produkt der endnu ikke bliver solgt online med en bred målgruppe i Danmark (og måske verden), og du ellers kan få logistikken til at fungere, så burde der være en ret god chance for at du har fat i noget.

Nu betragter jeg ikke ligefrem mig selv som "anonym", men hvis du ikke mener jeg har Amino-Karma nok til at gennemse din ide og give dig feedback, så er der ingen sure miner herfra ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:51

Hej Brian, 

Ved godt det svært at komme med en vurdering på baggrund af en virksomheds beskrivelse på 1½ A4 side, men man skal jo starte et sted, og så længe den ikke bliver komplet skudt ned er der altid håb forude ;) 

Hvis du er interesseret er du helt klart velkommen til at smide din mail, så sender jeg det ;) 

@Thomas & Morten, 

Har sendt en mail til jer begge ;) 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:56

Hej Martin,

Jeg kigger da gerne på det. Du kan smide en mail til mail@mark-jensen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:58

@Mark, 

Har smidt en mail afsted ;) 

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Laaninfo Skrevet kl. 08:21

Har smidt en pm

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)