Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få virksomhedens navn og logo med på et brætspil...!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov ide!

En pris vil komme an på, hvor mange man kan forvente at spillet kommer ud til..

Er det fx et der bliver solgt i store kæder som dansk supermarked - eller er det noget med i regner med at sælge til 20-30 glade aminoer her igennem?

Med andre ord - værdien afhænger vel af, hvor mange mennesker der vil se reklamer for spillet/købe spillet.

Man må vel kunne forvente at målgruppen er "folk som os" der elsker iværksættere - og de folk er absolut i vores målgruppe, så det vil nok have stærre værdi for os end fx en børnetøjsforhandler, da det vel ikke ligefrem er et børnespil.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:17

Måske bliver tingene for ofte kludret ind i formuleringer .... såårh jeg tror jeg melder pas på at kommentere mere på det...

Men tak, for noget præcis feedback:

Fama:
Og er der i øvrigt nogen granti for at du ikke sælger reklamepladser til konkurrerende virksomheder? Kan man få dig til at udelukke visse typer virksomheder? Her tænker jeg på at det måske kunne være rart for en forhandler af børnetøj, at den ikke kommer til at stå sammen med en forhandler af sexlegetøj....

DET der kan jeg bruge... og det havde jeg ikke tænkt på. Embarrassed

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:19

Jakodan.dk:
Er det fx et der bliver solgt i store kæder som dansk supermarked - eller er det noget med i regner med at sælge til 20-30 glade aminoer her igennem?

Tak :)
True, det har selvfølgelig en stor bestydning - om hvilke firmaer, der kommer til at stå i sidste led.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)