Hej Aminoer, |
Jeg ville helt sikkert være intreserret i at købe spillet, men desværre ikke en placering på spillebrættet.. :)
Hej Aminoer, |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Jeg ville helt sikkert være intreserret i at købe spillet, men desværre ikke en placering på spillebrættet.. :) |
Hehehe, well .... det har bestemt også værdi for mig - at vide folk kunne være interesseret i at købe det. |
Du må endelig skrive til mig hvis i mangler beta testere :D Altid frisk på et nyt brætspil i den stil. Vores "Finans" spil er snart slidt op, det minder lidt om det du siger.. :) |
Tak, det kan helt sikkert godt tænke... Så skal jeg nok annoncere igen her på Amino eller give dig en besked :) |
Jeg vil gerne give en sprød 50-kroneseddel for det ;)
Pssst.... Bare lige som et venligt råd. Hvis du ikke selv ved hvad værdien af reklamepladsen er, hvordan skal andre så vide det? Eller sagt på en anden måde... hvis producenten af produktet ikke har det ringeste begreb om hvad reklamepladsen er værd, så er den nok ikke det store værd ;) Så få smidt nogle seriøse priser på og så skal du se der nok skal komme lidt mere interesse... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Jeg har en meget god idé om hvad det skal koste... men at smide et beløb på bordet, er ligesom når deltagere i "Hvem vil være millionær" kommenterer svarene før de lader publikum stemme om det rigtige svar... det påvirker resultatet. |
Undskyld mig.... Men jeg læser det som: Jeg ved godt hvad den reelle værdi af reklamepladsen er. Men det kunne jo være der var nogen herinde, som var villig til at betale mere end det.
Kan du så måske forstå hvorfor folk ikke ligefrem er ved at vælte over hinanden, for at komme med et bud? Derudover er der jo også det problem at det jo lidt er at spilde folks tid - jeg antager du ikke vil godtage bud, der ligger under den "meget gode idé om hvad det skal koste"?
Det er også en ganske forståelig disposition. Men hvordan synes du selv det går? P.t. er eneste "bud" jo min sprøde 50'er - hvordan mon en evt. køber ville reagere på den, hvis vedkommende havde betalt et beløb med flere nuller på? ;)
Det er sådan set bare for at hjælpe dig.... Og sagen er den at dit produkt er relativt ukendt, hvorfor prissætningen af det naturligvis også er uklar. Derfor hjælper det dig ikke at du overlader det til kunderne - de færreste har ganske ikke enkelt den fornødne viden til det. Derfor er jeg overbevist om at det ville fremstå mere seriøst (og mere attraktivt), hvis du var helt klar i spyttet. Dvs. meld dog ud med hvad du ved istedet for hvad du ikke ved.... Folk handler altså helst med dem der ved noget ;) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Med fare for at det kan komme til at virke personligt - hvilket ikke er hensigten, bliver jeg nødt til at melde ud: |
Jamen jeg siger bare min ærlige mening, for at hjælpe dig. Jeg kunne godt bare vælge at sidde og blæse solskin op i røven på dig og sige det simpelthen bare er jordens smarteste måde du griber det an på. Men hvad kan du bruge det til? Så lad være med at tage det personligt.... Det er det skam ikke :)
Jamen det er også en ærlig sag... Men det er bare ikke det du spørger om i dit indlæg. Du spørger hvad "jeg" kunne tænke mig at give for sådan en plads. Og der er mit svar ret klart: Ikke særligt meget, for det er langt fra klart hvad værdien af sådan en plads er. Pointen er at du står med et nyt koncept - reklamepladser i brætspil er ikke ligefrem noget der har været brugt voldsomt meget. Så hvordan forventer du folk skal kunne vurdere det? Det er (forhåbentligt) dig der ved hvem køberne af spillet er, hvor mange spil du realistisk set kan forvente at få solgt, hvor ofte man kan forvente folk vil spille spillet, hvilken alder spillerne har, hvor i landet dine kunder typisk befinder sig...osv. osv.... Altsammen ting du bør vide men som "vi" reelt ikke har nogen chance for at kunne vurdere. Og er der i øvrigt nogen granti for at du ikke sælger reklamepladser til konkurrerende virksomheder? Kan man få dig til at udelukke visse typer virksomheder? Her tænker jeg på at det måske kunne være rart for en forhandler af børnetøj, at den ikke kommer til at stå sammen med en forhandler af sexlegetøj....
Og jeg har givet dig feedback |
Vil du være med?