Kære Aminoer, Jeg (30år, P-ingeniør = projektstyring) og en partner (43år, cand.negot = sælger) har opstartet en iværksættervirksomhed (ApS), og har netop afsluttet samarbejdet med vores leverandør af programmeringsydelser. Vi har brugt 60.000 kr. på at betale den tidligere IT-underleverandører, uden dog at opnå tilfredsstillende resultater. Da pengekassen ikke er uendelig dyb, skal der nu til at ske noget andet!!! Nu søges derfor en programmør eller helst et IT-firma, som vil indtræde som partner i virksomheden til udvikling af en online portalløsning. Virksomhedens omsætning er baseret på, at denne portal fungerer, og det er derfor ønskeligt, at portalen kan lanceres så hurtigt som muligt! Potentielle investorer er allerede interesseret i produktet, men vi mangler en prototype/beta-version, som kan præsentere konceptet IRL. En række potentielle kunder har også tilkendegivet sin interesse. Virksomhedens kunder er detailkæder og specialforretninger. Der findes en halvt færdig prototype, som kan ligge til grund for det kommende samarbejde. Prototypen er programmeret i Ruby On Rails. Det vil nok tage ca. to måneder for at færdiggøre prototypen. Der findes fuldt designede sider til prototypen, så det er kun selve programmeringen som mangler! Der er en designer ansat i virksomheden. Projektet er stort, men indeholder et enormt potentiale. En række andre underleverandører er tilknyttet i forbindelse med leverance af andre produkter / tillægsprodukter. Kontakt mig i en PM, hvis du er seriøs - DVS: - du kan håndtere færdiggørelsen af portalen - du kan afsætte tid til at færdiggøre løsningen på kort sigt - du er interesseret i at deltage som partner, dvs. uden betaling // altså på lige fod med os andre i projektet Mange hilsner, Martin E. Jensen |
Partner søges til programmering af en portal / større site
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej Idenion, Det skal heller ikke nødvendigvis færdiggøres i Ruby, men så er der bare ikke noget kodning at arbejde videre på... men det kan måske også være en fordel...? Hilsen Martin |
Ja, det kan det sagtens. Jeg vil til enhver tid foretrække at kunne gøre tingene på min måde, da jeg qua min erfaring ved hvordan jeg skal gribe et projekt an for at få mest muligt ud af min tid. I nogle tilfælde kan det selvfølgelig være vanvittigt at skulle skrotte alt eksisterende, andre gange ikke. Det er en vurdering man må tage, så man får mest muligt ud af situationen. Som sagt, nogle gange kan det bedst betale sig at lappe på det eksisterende, andre gange giver det ganske enkelt større tilfredshed for mig at starte forfra, hvilket igen giver øget motivation og produktivitet - og i sidste ende kommer det kunden til gode. Og så er der de tilfælde hvor det eksisterende er kodet helt håbløst med hovedet under armen så man faktisk er nødt til at lave det hele om af forskellige hensyn (fx performance, sikkerhed, fleksibilitet og lign.). Men det er naturligvis ikke altid så sort på hvidt :) Kan du i øvrigt sige noget nærmere om forventet færdiggørelsestidspunkt, arbejdsindsats og ikke mindst potentiale for økonomien når projektet er søsat? |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej Idenion, Du nævnte, at du boede et stenkast fra os. Var det ikke en idé at mødes, så kan vi lige kan hilse på hinanden...? Forventet færdiggørelsestidspunkt er ikke kendt, da det er afhængig af programmøren. Først ønskes en simpel prototype udviklet, som kan præsenteres for investorer/udviklingskunder. Dernæst udarbejdes løbende på den færdige portalløsning. Jeg arbejder på fuld tid for projektet. Sælgeren arbejder deltids. Det økonomiske potentiale er stort - lad os mødes så du kort kan se, hvad jeg snakker om. Hilsen Martin |
Jeg er grafisk elev ved et webbureau der hedder Infoserv og de har selv udviklet deres eget program til webløsninger. Det jeg har erfaret her er at de levere ydelser som der er brugfor og er ikke bange for at fortælle kunden at noget er spild af penge. Håber at du kan bruge det til noget, skriver lige W på begge hjemmesider, så kan du selv tjekke om du kan bruge det. www.infoserv.dk www.aviva.dk Med venlig hilsen Rikke Kiil |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)