Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke med de 40 i dag Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg vil bare lige skrive og ønske dig tillykke med din 40 års fødselsdag i dag Smile

Når du har gjort det så godt indtil nu, så glæder jeg mig til at opleve alt det gode, du kan gøre fremover med al den paratviden og erfaring du har fået indtil nu. Yes

STORT, STORT TIL LYKKE Gift

Jeg ønsker, at det vil gå dig og Amino rigtig godt i årene fremover og giver dig et stort 5-tal.

Venlig hilsen,

Christian

 

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

JA super mange gange tillykke med det skarpe, Martin - og tusind tak for en fantastisk "opsang" på e-brev i dag - FEDT du bruger noget af dagen på dette....og du har HELT ret i alt hvad du skriver...hvor blev drømmene af...er de der endnu....og hvad får os til at stå op om morgnen og GRINE højt???

JA undskyld MEN bare lige lidt mere, jeg tilføjede...smil ...ha´en super skøn dag over there  

All the best ...Opfinder Helle Bonne Stylow

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

...sorry...men kan man få for mange af dem..smil..Idea

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det.
Jeg havde en dejlig morgen hvor jeg blev vækket af min familie der sang fødselsdagssang.
Så blev jeg inspireret til et nyhedsbrev og snart skal jeg spise en dejlig frokost ude ved havet.

Her er vejret godt, men jeg hører at det er dårlig vejr i Danmark og det glæder mig. Ikke at jeg ikke under jer godt vejr, men at opføre sig ordentligt er sgu for kedeligt og det må være vejret hvor man er født der tæller.

Ha en super dag alle sammen :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)