Hej alle Jeg vil lige prøve at besvarer nogle af de spørgsmål der er kommet pr. mail og telefon inden for MEGET KORT TID :-) Jeg kan ikke love et bestemt antal kjoler eller lignende. Det er blandet og står pakket i kasser a 50 stk. Jeg vil forsøge at finde hvis man har nogle bestemte ønsker - men ingen garanti for at det lykkes eller jeg har mulighed for det. Jeg ved ikke hvor gammelt tøjet er, da det er overtaget fra et nedlagt lager som har solgt tøj til butikker. Det er nyt (dvs ingen har gået i det i f.eks. 2 mdr og meget er stadig i original emballage) Jeg har haft en lignende auktion på 1500 dele tøj af samme parti,(parti fra grosist lager) men det er solgt og afhentet :-) Prisen er ikke til forhandling! Vi snakker kr. 10,- pr. del tøj inkl. moms og fragt, Det er MEGET billigt og derfor må man tage det som det er. Hvis man afhenter det hele ca. 3000 dele, så skal jeg gerne hjælpe med at læsse og gi en kold sodavand/pils.:-) Man sparer fragten og jeg sparer besværet med, at skrive mange fakturaer på små beløb + at skulle sende 60 kasser til 60 forskellige modtagere. At tøjet er prismærket er IKKE ensbetydende med, at man kan gå ud og få f.eks. kr. 699,- fordi det står på prismærket. Hvis det var mig som skulle sælge det på f.eks. marked eller lignende ville jeg sælge det for f.eks. kr. 75 pr. del eller 2 for kr. 100,-. Men det er det ikke, da jeg ikke har tiden til det :-) (alle skulle gerne have fået svar pr. mail og telefon) Spørg endelig hvis der er andet :-) Mvh Kim |
Hej Alle
Lige en lille ekstra bonus. Ved bestilling i denne weekend får du 10 flotte halskæder med pr. 50 dele tøj :-) Bestilling på kimandersen1975@forum.dk
Jeg svarer først mandag pga festival
God weekend!