Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forside af website

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har i formiddag siddet nogle timer og forsøgt at gøre forsiden på mit Joomla website mere interessant.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I synes om den?

  • Giver den nogenlunde relevante informationer?
  • Hvad burde ikke være der?
  • Mangler jeg noget?
  • Er der ting I ikke forstår?

Jeg er gået efter at få skabt en "levende" forside og har i denne forbindelse måtte give afkald på ideen om at have et helt stilrent design.

På forhånd mange tak :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtige flot forside ,det kan vidste ikke blive meget pænere design

hvad betyder ordene lige opad den hvor man installer joomla f.eks. jeg må erkende der er nogle ord rundt omkring jeg ikke kender , derved kan jeg ikke rigtige bruge siden

lave i siden en ord liste til alle de fremmeord som kun i webmaster kender.

jeg forstod ikke hvad betyder disse ord i titlen , kan ikke rigtige sammensætte det til en logisk sætning med kender heller ikke dette sprog brug

<title>Joomla Tutorials | templates | videotutorials</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for feedback. Mht. end ordliste, så synes jeg det er en rigtig god ide. Jeg har selv tænkt over at lave en miniordbog med alle de relevante "joomla" ord, men jeg vil vente til jeg har tid til at lave det ordentligt.

Mht. titlen, så er det ord, der relaterer direkte til Joomla og jeg tror det giver ganske god mening for de fleste brugere af systemet.

 

Hvis andre har inputs så skriv endelig.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Hej Aminoer

Jeg har i formiddag siddet nogle timer og forsøgt at gøre forsiden på mit Joomla website mere interessant.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I synes om den?

  • Giver den nogenlunde relevante informationer?
  • Hvad burde ikke være der?
  • Mangler jeg noget?
  • Er der ting I ikke forstår?

Jeg er gået efter at få skabt en "levende" forside og har i denne forbindelse måtte give afkald på ideen om at have et helt stilrent design.

På forhånd mange tak :)

Jeg syntes fanme at der er dårligt. Jeg kender ikke noget til Joomla - men lad os bare lege at jeg havde downloaded Joomla <<< den artikel gør mig heller ikke særlig meget klogere på hvad jeg har med at gøre - jo, der bliver beskrevet  'Alle samlet' fint nok.

Det er et system hvor man kan oprette blog, afstemninger og nogen andre ting - det finder jeg altså ikke noget specielt værdi i efterhånden, det kan de fleste andre store systemmer da også.

Nå, men hvis jeg søgte efter noget information om hvordan jeg udnytter Joomla ( tips og tricks ) og jeg landte på din forside, så vil jeg meget hurtigt smutte videre til næste søgning.

Det første jeg faktik lægger mærke til på din forside er flowet på dine opdateringer som kommer med mange lange mellemrum, alene dette skræmmer mig faktisk langt væk fra siden igen.

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for feedback. Du har nok ret i, at jeg ikke får skrevet nok artikler til at have så mange af dem på forsiden. Det er bestemt taget til efterretning, da jeg tror du har helt ret i, at mange bliver skræmt væk... Og det er jo egentligt en skam, da jeg mener der ligger en masse brugbart materiale på siden.

Jeg tror jeg er ude i, at jeg vil have skrevet nogle rigtig dybdegående artikler, hvor jeg fx giver" 10 gode tips til en joomla nybegynder", dette fx i forhold til valg af templates, valg af billedegalleri, struktur af websitet mm.

Forresten, hvis du nu skulle bruge hjælp til Joomla installationen, så har jeg jo lavet en Joomla startguide, som du kan tjekke ud.

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg arbejdet lidt med at få skrevet en god artikel, som giver nogle helt grundlæggende tips til Joomla (og til hjemmesider generelt).

Nu er min forside også lidt mere opdateret og aktuel. Håber det hjalp lidt på jeres indtryk :)

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Hvorfor ikke spørge de besøgende på siden?

UserReport.com er et GRATIS system til online spørgeskemaer. Det tager 2-3 min. at komme i gang!

Der er en række foruddefinerede spørgsmål, men du kan også stille dine egne spørgsmål til brugerne. Spørgeskemaet kan i øvrigt tilpasses med dit logo samt farverne fra dit design.

Du får både indblik i hvad de besøgende synes om hjemmesiden, men du får også en komplet brugerprofil omkring bl.a. køn, alder og indkomst.

Du har også mulighed for at modtage online feedback fra brugerne - og brugerne kan "stemme" på hinandens idéer.

Det er da i øvrigt et system som mange af de besøgende på din hjemmeside også vil kunne få gavn af - de fleste er jo nok hjemmesideejere.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

UserReport.com:

Hvorfor ikke spørge de besøgende på siden?

UserReport.com er et GRATIS system til online spørgeskemaer. Det tager 2-3 min. at komme i gang!

Det er sikkert en udemærket ide at spørge brugerne via sådan et spørgeskema. Man skal dog være opmærksom på, at det er en bestemt gruppe mennesker, der deltager i disse spørgeskemaer, og man får derfor ikke et bredt udsnit.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

UserReport.com:
Hvorfor ikke spørge de besøgende på siden?

Tak for din feedback. Et spørgeskema er bestemt en mulighed, men mit spørgsmål går mere generelt på, hvordan forsiden virker på de besøgende. Jeg tror bestemt at jeg ved, hvad det er for noget indhold mine brugere ønsker, så dette er ikke så relevant lige nu.

Men som et hjemmesideværktøj er det da bestemt interessant. Du er meget velkommen til at skrive en artikel omkring emnet, som jeg så vil publicere på min forside. 

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Tak for din kommentar.
 
Det er fuldstændig korrekt, at der er lang række ting man skal tage hensyn til i en sådan undersøgelse for at sikre, at man får så bredt et udsnit i tale som muligt.
 
F.eks. skal man altid overveje:
-Hvor relevant er emnet for potentielle deltagere?
-Hvem er afsenderen af undersøgelsen?
-Hvor lang er undersøgelsen?
-Hvordan er spørgsmålene formuleret?
-Hvornår på døgnet du rammer deltageren?
-Hvem er målgruppen for undersøgelsen?
-Etc. etc.
 
Man kan naturligvis aldrig være garanteret at få et 100% repræsentativt udsnit af de brugere, borgere, kunder eller deltagerne der er med i en given undersøgelse.
Men vores erfaringer viser, at såfremt der arbejdes aktivt med alle ovenstående problemstillinger (hvilket vi gør), så kan man sagtens lave repræsentative målinger (og dermed komme rigtig tæt på at få en bredt udsnit med).
 
Tænk f.eks. på når der er folketingsvalg. Her lykkedes det næsten hver eneste gang (med kun et par tusinde interviews) at ramme resultatet i befolkningen på 5 millioner mennesker.
 
Husk at en undersøgelse med et forbehold for en mindre fejlprocent, næsten altid vil altid være bedre end alternativet: Nemlig gætværk :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)