Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig domæne handel, hvor?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg har Gigahost og synes efterhånden 125,- er mange penge at give for et domæne. Jeg har kørt man ved Surtown kan få dem for 45,-. 

Kender i til steder hvor jeg ikke skal betale 125,- pr. domæne, men samtidig kan få domænet over på gigahost.dk? 

På forhånd tak! 

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 12:22

Du kan (hvis du har et webhotel hos Surftown) bare registrere og derefter flytte domænet.

Webhosting er også billige, DK-domæner til 58,75 kr.

/Shock

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:43

Shock:
Webhosting er også billige, DK-domæner til 58,75 kr.

Ved du hvad det så koster at flytte domænet videre til Gigahost? 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 12:44

Jeg plejer at bruge gratisdns. 89 ,- for et dk domæne og som navnet antyder gratis dns :-)

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:44

Thomas De Oliveira:

Ved du hvad det så koster at flytte domænet videre til Gigahost? 

Det koster ikke noget.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:52

Michael:

Jeg plejer at bruge gratisdns. 89 ,- for et dk domæne og som navnet antyder gratis dns :-)

Så hvis jeg køber et domæne der, istedet for at give 125,- hos gigahost.dk hvordan får jeg så domænet videre til gigahost, og er det gratis? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Normalt plejer en flytning af .DK domain at være gratis.
Så jeg er ret sikker på at du kan købe domainet det billigste sted - og derefter flytte det til din webhotel udbyder gratis :) 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:04

Brian Jørgensen:

Normalt plejer en flytning af .DK domain at være gratis.
Så jeg er ret sikker på at du kan købe domainet det billigste sted - og derefter flytte det til din webhotel udbyder gratis :) 

Det lyder super godt. Det må jeg lige prøve :) 

Tak for hjælpen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:08

Hvis du ikke allerede har et webhotel et andet sted end gigahost, så tror jeg at det billigste må være enten gigahost eller gratisdns.

Løsningen med at registrere hos en anden webhotel udbyder tror jeg bliver for dyr, da man så vidt jeg ved ikke bare kan registrere domæner disse steder uden at være kunde først. Du skal derfor købe et webhotel samtidigt, og det koster ifølge mine oplysninger fra 99,- og op efter. Se min webhotel oversigt.

Men hvis du skal registrere mange domæner, så kan det måske betale at have et webhotel et af de steder hvor domæneregistreringen er billig, og så løbende flytte domænerne til gigahost.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:12

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hvis du ikke allerede har et webhotel et andet sted end gigahost, så tror jeg at det billigste må være enten gigahost eller gratisdns.

Løsningen med at registrere hos en anden webhotel udbyder tror jeg bliver for dyr, da man så vidt jeg ved ikke bare kan registrere domæner disse steder uden at være kunde først. Du skal derfor købe et webhotel samtidigt, og det koster ifølge mine oplysninger fra 99,- og op efter. Se min webhotel oversigt.

Men hvis du skal registrere mange domæner, så kan det måske betale at have et webhotel et af de steder hvor domæneregistreringen er billig, og så løbende flytte domænerne til gigahost.

Tak for dit indlæg

Jeg har kigget på gratisdns priser som ser ud til at være billigst :-) 

Mvh. Thomas 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)