Hej alle sammen Dette er en meget kort præsentation af mig selv og mit firma. Mit første indlæg. Mit slogan er: Hvad er det som er smukt, sjovt, sanseligt og som huskes? Jeg har et grafisk designfirma, www.visualangels.dk , som lægger vægten på en tæt kundekontakt og specialfremstillede løsninger. Jeg vil helst fremstille noget, som er unikt. Desuden arbejder jeg med rådgivning omkring arbejdsgang og omkring overvejelser om markedsføring, især for mindre virksomheder. Hvad vil virksomheden og hvor er fokus på virksomhedens materiale eller hjemmeside? Jeg arbejder meget med at få indhold og form til at hænge rigtig godt sammen og give virksomheden nogle simple men gode redskaber til at komme i gang eller forbedre noget eksisterende. Jeg ser to tendenser i dag inden for webdesign. der er dem som ønsker det unikke, men der er også mange tilbud omkring standard løsninger og som kan tilbyde enkle løsninger, som er OK. Jeg foretrækker selv noget hvor virksomheden viser tydeligt, hvem de er og hvad de vil gennem deres design. Og uden designet stiller sig i vejen for funktionalitet. Det hele kan godt blive lidt kedeligt, hvis vi alle køber standardpakker inden for webdesign. Kunden er jo hurtig og hvis han eller hun ikke ved, hvor man var henne, var det nu den butik eller den butik? To minutter efter kan man ikke huske det for de ligner hinanden. Og det er vel ikke det man ønsker, som virksomhed. At blive glemt efter to minutter. I har måske gættet, at mine kompetencer primært ligger inden for det visuelle. Derfor har jeg også en hjemmeside www.visualangels.com som lige nu venter på en kraftig opdatering. Den del af min virksomhed handler om billeder, billeder og billeder i mange forskellige former. Desuden arbejder jeg med Flash, blandet andet screensavers, wallpaper, Flash-postkort osv.Jeg er i gang med alt det forberedende til at skabe en e-handel, men er endnu ikke klar til at sende det ud i verden. Men har med stor fornøjelse læst Martin Thorborgs E-pusher i sin fulde udgave. Jeg synes, at prisen var høj, men indholdet var lærerigt. Og den vil blive brugt i forbindelse med min opgradering af www.visualangels.com til en e-handelsbutik. I er selvfølgelig velkomne til at kommentere: Er der noget I mangler, noget som kunne gøres bedre, noget som I kunne tænke jer? Noget I synes er godt, interessant på min hjemmeside www.visualangels.dk, som er meget mere på plads. Men færdig bliver man aldrig. Selv har jeg ret svært ved at fokusere, når det gælder mit eget materiale, jeg har mange idéer og vil så meget. Og hver dag kommer der nye idéer. Og det kan være svært nogen gang at styre sig selv. Men det er der sikker mange andre der kender. Vi kan bedre holde fokus, når vi står udenfor end når vi står midt i det. Derfor er det godt med respons. Bedste hilsner fra en ny frisk debatør |