Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Samarbejdspartner med erfaring indenfor detailhandel (dagligvarer)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan svare ja på nedenstående vil jeg meget gerne høre fra dig:

• Du har arbejdet hos en eller flere af de store supermarkedskæder - enten under Coop eller Dansk Supermarked
  • Du kender alt til GTIN-baserede systemer, inkl. vareindhold, prissætning, tilbudsgrupper, osv.
  • Du har lyst til at blive iværksætter

Med Venlig Hilsen

Torben Vesterager

Tilmeldt 25. May 10
Skrevet kl. 13:58

Jeg glemte at skrive lidt om mig selv og konzoomer.com:

Jeg er en Java systemudvikler med over 12 års erhvervserfaring hos mange forskellige virksomheder i mange forskellige brancher, da jeg næsten udelukkende har arbejdet som freelance konsulent.

konzoomer.com er et site, der kan hjælpe med de daglige indkøb. Udfra en indkøbsliste, der både kan indeholde generiske og konkrete varer, kan sitet give dig alternative indkøbsplaner, der varierer på antal supermarkeder, rejsetid, pris (naturligvis), indhold, m.m. De bedste indkøbsplaner er defineret ved et lavt antal supermarkeder (færre køer), lav rejsetid, lav pris, og 'sunde madvarer', som er lidt sværere at definere.

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:30

Hejsa.

Ville egentlig have sendt en PB til dig, men den har du ikke slået til, så er der mulighed for at du kan sende en pb til mig? Jeg vil gerne høre lidt mere om dit projekt.

Tilmeldt 25. May 10
Skrevet kl. 14:34

Det er en default indstilling, ser det ud til, men nu har jeg 'Tilladt Private Beskeder fra: Alle Amino'er' Smile

Tilmeldt 25. May 10
Skrevet kl. 12:07

Hej Bianca

konzoomer er ganske simpelt noget software, der vil hjælpe alle danskere med deres daglige indkøb. Det's primære opgave er 'multipel-vare-prissammenligning', hvor resultatet er mange alternative indkøbsplaner (forestil dig en kombination af edbpriser.dk og rejseplanen.dk)

Jeg søger en domæne-ekspert fra supermarkedsbranchen, der kender til detaljer omkring varekategorier, prissætnings-tidsintervaller, tilbudsgrupper, m.m.

Sitet er ikke oppe, da det stadig er i prototype-stadiet.

Mvh. Torben

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)