Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk linkkatalog

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for alle tilmeldinger. Jeg skal se på evt bugs med formularen asap....

Det går vældig stærkt, men forbedringer vil ske løbende, så resultatet skal nok blive godt

Ha en god dag

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 12:53

KTJ-Media.dk:

Det gik fint for mig at tilmelde mit link, men det undre mig at der er mulighed for at skrive hjemmesidens navn, når det ikke bliver brugt som enten titel eller endnu bedre som link, som vil give en højere værdi for dem der opretter et link. Og samtidig fortæller det også brugeren som kigger hvad der gemmer sig bag linket. fx ved linksne i toplist featured. det er svært at se ud fra firmanavnet nemlig.

Godt point -  skal rette på det asap

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Hej Morten

Fik linket til min hjemmeside uden problemerYes

Hilsen

Tonny

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:50

Tak for muligheden - fin side.

Så fik jeg tilmeldt min side stort set uden problemer (bruger Chrome). Jeg måtte indtaste verifikationen to gange - har muligvis lavet fejl første gang.

Beskrivelsen af de enkelte felter står ikke helt hensigtsmæssigt i Chrome. Det ser ud som om at beskrivelsen hører til feltet ovenover og ikke nedenunder. Jeg fik kludret gevaldigt i det af den grundBig Smile

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 21:03

Alt i alt syntes jeg ikke Chrome og Blogger taler særligt godt sammen. Jeg har også oplevet at den framer lidt forkert i Chrome. Ret fantastisk når Google står bag begge dele. Skal se om jeg kan løse det. Lige nu har jeg mest travlt med at følge med de mange tilmeldinger Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)