Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan går jeg dette fjernet fra Google?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en veninde, som har noget ståede om sig på nettet.

Siden er fjernet fra nettet for år tilbage.  Men det kan stadig findes på nettet.

Er her en som kan hjælpe mig?

This is Google's cache of http://www.triton-info.com/desL/index.cfm?%20=!*A*U%0A%20=0%20=WFH%20=%20=offline%20=triton-info.com%20=%20=NORW%20=0%20=0%20=Home. It is a snapshot of the page as it appeared on Mar 18, 2010 14:49:59 GMT. The current page could have changed in the meantime. Learn more

Text-only version

These search terms are highlighted: 


Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan hjælpe mig

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

 

Jeg har en veninde, som har noget ståede om sig på nettet.

Siden er fjernet fra nettet for år tilbage.  Men det kan stadig findes på nettet.

Er her en som kan hjælpe mig?

This is Google's cache of http://www.triton-info.com/desL/index.cfm?%20=!*A*U%0A%20=0%20=WFH%20=%20=offline%20=triton-info.com%20=%20=NORW%20=0%20=0%20=Home. It is a snapshot of the page as it appeared on Mar 18, 2010 14:49:59 GMT. The current page could have changed in the meantime. Learn more

Text-only version

These search terms are highlighted: 

Håber at der er en google expert her inde!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Har I på nogen måde tilgang til siden eller er på god fod med dem, der har den? Så kan I få dem til at fjerne den via Google Webmaster Tools, eller lægge noget nyt indhold på, hvor din venindes navn ikke fremgår.

Hvis det ikke er tilfældet, er der ikke så meget I kan gøre for decideret at fjerne det fra Google. Men er det meget synligt, når man søger på hendes navn? Hvis det er noget, I finder omme på side 5 ved søgninger på navnet, så kan I overveje at lade det ligge. Der er alligevel ikke nogen, der kommer derom.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Jeg er ikke google-ekspert... Men jeg kan dog finde ud af at bruge google. Så jeg har googlet lidt på det... Og umiddelbart ser det ikke ud til du kan gøre noget ved det, hvis du ikke ejer sitet. Men hvis du er indehaver af sitet kan du tilsyneladende bede google om at fjerne det.

Det er desværre det bedste en Google-novice kan gøre for dig....men håber du kan bruge det til noget... Ellers skal en af eksperterne nok blive provokeret af mit ubrugelige svar og rette op på det ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ikke kan få webmasteren til at fjerne det og det virkeligt er et problem, så er der så vidt jeg kan se kun en ting at gøre.


Linkbuilde til andre sider, således at de bliver placeret over den uønskede side på de relevante søgninger. Men det er en tidskrævende og svær løsning, som I kun skal bruge i sidste nødstilfælde.

(eller tager jeg fejl?... Der er da ikke så meget andet man kan gøre...?)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Hvis I ikke kan få webmasteren til at fjerne det og det virkeligt er et problem, så er der så vidt jeg kan se kun en ting at gøre.


Linkbuilde til andre sider, således at de bliver placeret over den uønskede side på de relevante søgninger. Men det er en tidskrævende og svær løsning, som I kun skal bruge i sidste nødstilfælde.

(eller tager jeg fejl?... Der er da ikke så meget andet man kan gøre...?)

Der findes også metoder til at trække en enkelt side ned, men det er langt fra noget man gør som gør-det-selv-seo-mand, da det er langt mere indviklet end at trække den gode omtale længere op end den dårlige.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Der findes også metoder til at trække en enkelt side ned, men det er langt fra noget man gør som gør-det-selv-seo-mand, da det er langt mere indviklet end at trække den gode omtale længere op end den dårlige.

Kan du ikke forklare mig hvordan det foregår? Jeg kan ikke lige se, hvordan man skal kunne trække en side ned, hvis man ikke har adgang til at redigere i siden? Er det noget med at skaffe en lang række suspekte links eller hvordan? (evt. smid mig et link til noget læsning om emnet, så vi ikke hijacker denne tråd fuldstændig)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis siden er fjernet fra nettet, og kun kommer frem pga. tidligere placering i index, kan man sagtens via Google webmaster tools bede om at få fjernet konkrete søgeresultater.

Det har jeg gjort så sent som for nogle måneder siden, hvor en fejl i et forum jeg var tilmeldt gjorde, at mine private profiloplysninger pludselig optrådte frit tilgængeligt i søgeresultatet på Google.

Ejeren af forum rettede fejlen så siden ikke blev vist. Jeg sendte herefter de to URL'er til Google Webmaster og bad dem om at fjerne dem. Ca. en uge efter var de væk.

Lad os høre hvordan det går!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)