Hej Jeg har et lille entreprenørfirma i nordjylland og søger flere kunder !!! nogle ideer til nye kunder ?? Kan udfører alt inden for entreprenørbranchen incl. nedbrydning. håber evt. på nogle samarbejspartnere.
Hilsen hamdenlange |
Hej
Jeg vil da foreslå at du annoncere lokalt og overvejer om ikke det skulle være regionalt også. Derudover, mener jeg, at det vil være en god ide at lave aftaler med andre entreprenører om at fungere som underleverandør på enkelt opgaver (måske har du en maskine de ikke har og alligevel skal købe sig til) eller med bygmestre om at du har en fast (fordelagtig) pris på visse opgaver.
Jeg ved ikke om det primært er erhverv eller private du henvender dig til, men en anden idé er måske at tage nogle af de mest alm. private anlægsopgaver (ny indkørsel, dræn, osv.) og lave en kampagne på det. Brug endelig opslagstavlen i brugsen og de lokale medier. God presseomtale kan også opnåes ved at udsende pressemeddelelser til lokale aviser og blade. Måske kan du tilbyde en ydelse som nonprofit, til en klub, forening eller andet der er i mediernes lys lige pt. og få noget omtale der.
Det kunne måske også være interessant at udleje noget materiel til private (husk forsikringen) og på den måde generere lidt omsætning. Det er jo havetid i lille Danmark nu!
Held og lykke!