Josef, du lyder som en spøjs fætter, velkommen til Amino. Den Thorborg du snakker om, det er min faster Helle, hun er vældig rar og en dygtig maler. Hende har jeg stor respekt for, hvor mange folk har levet af at male i mere end 50 år? Mht. at skifte E-postprogram, så vil jeg mene det er lidt meget at gøre for at undgå spam, men hvis man har tid og lyst til det, så kan det da være et godt råd. Og dit råd om at kigge nærmere på Google, det er verdensklasse :-) Igen velkommen til. Dbh Martin |
Kære Martin,
Tak for hilsnen. Jeg er meget interesseret i virksomhedsudvikling og markedsbaseret FoU.
Det var dog et pudsigt sammentræf! Du må hilse din faster mange gange! Jeg må spørge, Martin, besidder du også talent inden for beaux-arts?
Du har ret, der er mange -- specielt unge -- mennesker, der kunne lære meget af din faster. Alting skal gå så stærkt, og folk skifter erhverv og livsstil, før de overhovedet har lært basale og grundliggende rutiner.
Personligt har jeg ikke modtaget e-post siden 1998, så min viden om feltet beror på state of the art, så at sige, i den periode. Jeg har ikke fulgt udviklingen inden for epost-feltet, og i dag varetages opgaven af et familiemedlem -- et tiltag jeg i øvrigt kun kan anbefale.
Med hensyn til Google har siden mange kvaliteter. Siden hentes forholdsvist hurtigt og fungerer fint i min favorit htmlfremviser, retawq, en kvalitet som nærværende side desværre ikke kan prale af! Desuden er søgeresultaterne som oftest relativt brugebare, men kvaliteten af indeholdet på world wide web må betegnes som tvivlsomt.
De bedste hilsner,
Josef