Hej Martin Også et stort tillykke med dagen herfra |
Tillykke og tak for at du har givet os iværksættere, AMINO.
Hej Martin Også et stort tillykke med dagen herfra |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Tusind tak for alle jeres fødselsdagshilsner. |
Hev du den selv ind, eller er det bare en fisk skipper har med ude hver gang, til de glade turister? |
Jeg hev den selv ind, men med et udstyr vi brugte, så var det heller ikke så svært :-) |
Hvorfor dog det? Prøv lige at tænk en fødselsdagsfest middag :-) |
Det var en hanfisk Thomas, en Amberjack--- den tager man ikke med hjem til konen frivilligt |
Køb ren argan olie her
Var godt nok ved at spørge om det var torsken til venstre eller til højre ;) Men så så jeg at det var en Amberjack... nice fangst. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Kære Thomas De Oliva, Det må bero på en misforståelse! Det er et stykke tid siden, Thorborg havde fødselsdag. Det var d. 12. april. I øvrigt kan jeg på det kraftigste anbefale hendes nuværende udstilling på Koloristerne[1]. Den er meget opsigtsvækkende!
Den seneste tid har jeg fundet megen imaginær innovation, som du måske vil have glæde af at undersøge nærmere. Med hensyn til samfighter vil jeg anbefale, at du kigger på epostprogrammet Mutt[4]. Dette program har indbygget spamfilter. Således unødvendiggøres ekstern, marginal databehandlingsfilter såsom samfighter. De bedste hilsner, Josef Fodnoter: |
Tillykke med dagen Martin :-) Og ja det er en flot fisk :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.