Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk mulighed for dig og din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er.

Jeg har en bror, der har fortalt mig at han godt kunne bruge et ”job”. Han har arbejdet meget med design og kodning generelt og vil gerne sælge nogle hjemmesider. Han er meget omhyggelig med alt han laver og gør meget ud af at hvert projekt skal blive så godt så muligt. Han har taget en webintegrator uddannelse, for at kunne leve op til de krav der efterhånden stilles indenfor branchen. Han designer hjemmesiderne i Adobe Photoshop, og opstiller dem med HTML/CSS. Han anvender Microsoft Visual Studio og koder database drevene hjemmesider i ASP.net. Han har startet et selvstændigt firma, og har lavet flere professionelle hjemmesider til forskellige private kunder, som har været fuldt ud tilfredse over resultatet. Alt er selvfølgelig lovligt i forhold til SKAT, så kunden kan trække udgifterne fra.

I skal endelig skrive til mig, hvis I er interesseret eller har spørgsmål, så vil jeg prøve at besvare efter bedste evne.

Med venlig hilsen:

Aske Randa.
AskeRanda@gmail.com 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42

Hej Aske Randa.

Lidt én off tropic, men velkommen til Amino!

Jeg er sikker på dig og evt. din bror kan få mange gode råd, og måske endda også kunder herinde.
- Jeg er i hvert fald meget glad for Amino!

Somsagt lidt af en off tropic, men held og lykke!

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Fra Klarup
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:35

Hej Søren Højby Skriver.

mange tak for ordene og opbakningen!. 

Mvh 
Aske Randa. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:47

Hej Aske

Velkommen til Amino.
Jeg synes, du skal sige til Janus, at han selv skal oprette sig en profil på Amino. Både her på debatten og i Amino Freelancer.

Hvis han er dygtig til at dele viden og give gode råd, vil han hurtigt kunne opbygge en troværdighed, der kan omsættes til kunder.

Det var skægt at snuble over dig her på Amino, og jeg blev rigtig glade for at høre, at Janus har fået startet sin virksomhed op. Det er helt klart vejen frem for ham, og jeg er sikker på, at han nok skal klare skærene.

Hils ham (og dine forældre) fra Hans på Jegindø :-)

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)