Hej vi har ca 200-300 navne og adresser hvor vi skal have dem ringet igennem Opgave er at få lov til at vi må sende den en mail, og /eller at de tilmelder sig et nyhedsbrev. Hvad er en OK pris at give til en ex studerende eller en som er interesseret ex hjemmegående husmoder jeg en mulig telefon-sælger på hånden som tidligere har lavet telefonsalg på time basis, det var for dyrt i længden fordi er ikke rigtigt kom noget salg, men produktet var også meget svært, jeg tør dog godt prøve igen. Jeg ville helst give en pris pr. emne men ved ikke rigtig hvad "raten" er - selv har jeg forsøgt at ringe, men jeg havde ikke struktur nok – jeg er derfor ikke den rigtige til at forhandle en pris – for jeg syndes det var svært og hårdt og nåede ikke selv så mange, for4 jeg kom til at snakke for meget produkt etc. Et sidste spørgsmål er så man må ikke maile til firmaer uden at have fået lov - men hvis de giver OK i telefonen må man godt - men så har vi jo ikke nogen dokumentation for at vi har fået lov - er det nok at man kan evt. dokumentere at man har ringet til firmaet den dag etc.? |
toogtoerfem:Et sidste spørgsmål er så man må ikke maile til firmaer uden at have fået lov - men hvis de giver OK i telefonen må man godt - men så har vi jo ikke nogen dokumentation for at vi har fået lov - er det nok at man kan evt. dokumentere at man har ringet til firmaet den dag etc.?
Jeg bruger modellen med at skrive "efter aftale med <navn på personen der har givet lov> fremsender jeg hermed <materiale>" i starten af mailen.
Så kan modtageren råbe af personen der har sagt god for det hvis de mener at det ikke var noget materiale de skulle have.
Jeg kan ikke rigtigt se andre måder at gøre det på, medmindre du vil fremsende en fuldmagt med posten som de så skal underskrive og returnere hvilket nok ikke vil give noget synderligt stort salg.
- Sådan virker verden heldigvis ikke