Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY webbaseret idé, "kort" vej til realisering - Men, er det et Community eller ???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I forbindelse med at jeg er startet op som vlogger (video blogger) på YouTube, samt efter, i flere år at have fulgt primært amerikanske vloggere, så har jeg nu fået en idé som jeg vil realisere.

Jeg har handlet domænet som rammer så helt igennem fantastisk (I hope!) :D

Stedet er et mødested for en speciel gruppe / type -vloggere (potentielt mange tusinde på verdensplan).

Disse mennesker er begyndt at "hænge ud sammen", på tværs af landegrænser og kontinenter og de er tydeligvis begyndt at savne et mere fokuseret sted at dele deres interesser. Et sted det ikke er lykkedes mig af finde via utallige og brede google søgninger!

Mit spørgsmål går på en forvirring omkring webstedets udformning. I mit hoved er det en form for Facebook, dating, deling, community - i den dur'.

Stedet er koncentreret omkring "denne type" vloggere og det skal vokse sig af brugerens interesse, efterspørgsel m.m. De videoer som de i dag poster på deres YouTube kontoer vil på min idés side, fungere som deres primære indhold, men profil billede, personlige sociale oplysninger m.m. er med til at bygge deres profil.

HVORDAN SYNES I JEG SKAL STARTE DET OP!? :) Jeg vil egentlig gerne starte "billigt" og lade siden vokse med brugerne, som de begynder at blive afhængige af stedet og formen!

Tak på forhånd,

Cini

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 14:38

Hej Cini.

Interessant! Jeg har selv gået med en lignende idé - Men blot for danskere. Følger lige med i tråden her :)

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52

Du er hjertens velkommen :D

Når du siger dansk, så mener du at du har tænkte på at samle danske vloggere under samme tag eller hvordan skal det forstås???

Ps. Du har en ny abonnent på YouTube ;D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:27

Ja i den dur. måske skulle vi slå hovederne sammen?

og tak :D går også lige ind og subber!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:28

Hvor er det fedt at du også følger shaytards familien :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:35

Hej Timm.

Jeg synes det lyder som en super fed idé.
Personligt har jeg ikke brugt meget tid på at følge vlogger' da jeg synes at steder som youtube er for uoverskuelige hvis man søger en vlogger med ét eller to emner i fokus.
Men ingen tvivl om, at et community som dit, kunne være en grund til at følge vloggers noget oftere.

Som et lille konstruktivt indspark, så behøver det for min skyld ikke være et sted hvor jeg som "abonnent" skal have (endnu) en profil.
Nej stik mig muligheden for at abonnere på mine vloggers via en feature som RSS - Så ville jeg være solgt.

held og lykke :)

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Hej Christoffer,

Tak for dit indspark og for din rose og den sad pænt i hjørnet (ja, jeg glæder mig til VM Big Smile) Din idé er bestemt noget vi har med i overvejelserne og jeg kan da så informere dig om at vi faktisk sidder og tester på flere af de måder det kunne gøres på...

Det glæder mig faktisk rigtigt meget at du kommer med sådan et ønske, for vi har undersøgt markedet og det med at have profiler i en uendelig strøm er nemlig det vi gerne vil slippe for her (til dels eller man kan sige - frivilligt). Hvordan vi ender ud det ved vi ikke helt endnu, men vi bestemmer os meget snart, det er sikkert! Idea

Jeg skal nok holde dig informeret kan du tro.

Til ALLE andre som kommer forbi dette indlæg. Skriv ENDELIG jeres tanker og evt. behov / hvad i savner -det er en KÆMPE hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Så absolut Frederik. Det er herlig energi han ligger for dagen :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)