Hej Aminoer, I forbindelse med at jeg er startet op som vlogger (video blogger) på YouTube, samt efter, i flere år at have fulgt primært amerikanske vloggere, så har jeg nu fået en idé som jeg vil realisere. Jeg har handlet domænet som rammer så helt igennem fantastisk (I hope!) :D Stedet er et mødested for en speciel gruppe / type -vloggere (potentielt mange tusinde på verdensplan). Disse mennesker er begyndt at "hænge ud sammen", på tværs af landegrænser og kontinenter og de er tydeligvis begyndt at savne et mere fokuseret sted at dele deres interesser. Et sted det ikke er lykkedes mig af finde via utallige og brede google søgninger! Mit spørgsmål går på en forvirring omkring webstedets udformning. I mit hoved er det en form for Facebook, dating, deling, community - i den dur'. Stedet er koncentreret omkring "denne type" vloggere og det skal vokse sig af brugerens interesse, efterspørgsel m.m. De videoer som de i dag poster på deres YouTube kontoer vil på min idés side, fungere som deres primære indhold, men profil billede, personlige sociale oplysninger m.m. er med til at bygge deres profil. HVORDAN SYNES I JEG SKAL STARTE DET OP!? :) Jeg vil egentlig gerne starte "billigt" og lade siden vokse med brugerne, som de begynder at blive afhængige af stedet og formen!
Tak på forhånd, Cini
|
Hej Cini.
Interessant! Jeg har selv gået med en lignende idé - Men blot for danskere. Følger lige med i tråden her :)
Mvh