Jeg skal ud og købe et hæve/sænke bord til kontoret... Det skal selvfølgelig være til en rimelig pris! Men det er jo en jungle, så kender I nogen, som sælger dem til en rimelig penge? |
Hæve/sænke bord hvor?
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej Brian! Vi har købt vores på Nettorvet og de har fungeret upåklageligt. Dog larmer de lidt når man sænker og hæver dem, men kvaliteten er i orden. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg skulle nok have skrevet billige istedet for rimelige ![]() Jeg er nok mere ude efter noget i dette prisleje: Hæve/sænke bord Hvad kostede jeres, Kurt? |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Det er godt nok billigt! Jeg har registreret mig, så jeg får en mail, når de kommer på lager igen... |
Hej Alle Nu er det sådan at jeg er forhandler af bla. hæve sænke borde På min hjemmeside er der hver måned et super tilbud indenfor flere kategorier. I denne måned er der et Conset bord med en plade på 100x160 cm. Helt ned til kun 2695,- se tilbudene på: På mange produkter har jeg en leveringstid på 3 dage |
Torben Møller
Sejt nok at svare på en over to år gammel tråd ;) Men jeg kan så også lige følge op og sige at jeg i sin tid købte et hjerteformet hos Lodam, og det var til en meget rimelig pris. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Ok.. Ja 2 år er vist lige lang nok responstid Jeg tror lige jeg vil tjekke datoen bedre næste gang, jeg syntes i forvejen 1 mnd. var lang tid. Men jeg bliver nok bedre med tiden. |
Torben Møller
Da vi skulle have et (og håber ikke det bliver det sidste), da tjekkede vi diverse byggemarkeder, tømrerhandler og møbelforretninger. Vi fandt frem til et i Bauhaus, Bilka og Silvan, men endte med at slå til i Harald Nyborg, da prisen pludselig blve væsentlig mindre |