Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæve/sænke bord hvor?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefalde dig og tage en red office butik da servisen er helt i top og de ved hvad de snakke om.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 9
Fra  www.bybrauner.dk Skrevet kl. 23:21

Kære Torben

Syntes, jeg kan læse mig til i dette indlæg, at du insinuerer, at hvis man køber et andet hæve sænke bord end jeres, risikerer man at skulle skifte det, enten fordi dine konkurrenters hæve sænkeborde går i stykker eller ikke kan suppleres.

Torben Møller:
og det kan være ærgeligt allerede at skulle skifte møbler igen efter nogle år, enten fordi de allerede er gået i stykker, eller fordi der ikke kan suppleres yderligere op på dem.

Bybrauner.dk har 5 års garanti på hele vores serie af hæve sænke borde.

Plusminustable hæve sænke borde har været på markedet siden 2007 hos forhandlere repræsenteret i hele danmark.

Bybrauner.dk startede i eferåret 2010 med online salg af plusminustable som vi har argenturet af.

Har da klart tænkt mig at kunne ernæres af mine hævesænkeborde og øvrig design resten af mine dage.

MEN, jeg har nu tænkt mig at gøre det ved i billede og ord at fremhæve egne kontorborde, IKKE

ved at nedgøre og miskreditere andres!

Venlig hilsen 

Stefan Bräuner

Fra Århus
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Dencon Center A/S Skrevet kl. 08:48

Beklager hvis det kunne misforståes af nogle, men det var da på ingren måde intentionen.

God kvalitet og godt design kan ALDRIG nedgøres....

Hvis du som designer af Plus minus table har følt dig ramt, har jeg formuleret mig forkert. for det er et flot design til en fornuftig pris.

Men der findes jo idag produkter i den nederste ende af skalaen, som sælges til under 2000,-  og hvis man som kunde regner med at få et produkt der holder i bare 5 år, så tror jeg man bliver skuffet. og supplering i takt med at ens virksomhed vokser kan man formentligt godt glemme. men hvis det er det som er ønsket og budgettet her og nu, så er det jo ok.

Desuden er der jo en stor handel indenfor brugte hæve sænke sænke borde, som man også kan se tidligere i dette indlæg. og her er ulemperne jo endnu størrer. Da nogle produkter jo kan være udgået af produktion for flere år siden, og de jo som sagt allerede har været brugte på et uvist niveau.

Jeg har skrevet et længere indlæg om forskellene på hæve sænke borde, og hvilke dele disse består af. interesserede er velkommen til at besøge og kommenterer på Blog om kontormøbler.

Samtidigt ville det være fornuftigt at læse indslaget om Leasing af kontormøbler Da jeg mener det ville være en bedre løsning til en virksomhed med et lille budget, men store fremtidsplaner. På den måde bliver der plads i budgettet til god langsigtet kvalitet, for et lille beløb hver måned.

Eks. vis vil 10 komplette arbejdspladser til en samlet pris på 100.000,- kunne gøres for under 2000,- om måneden.

Torben Møller

www.DenconCenter.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)