Da jeg er startet som sælger i det midtjyske inden for alarmbranchen, så søger jeg nogle folk i dette område der kan give mig gode emner at køre på - kontakte, det kan være indbrud i virksomheder, forretninger, samt nye virksomheder/forretninger, virksomheder/forretninger der flytter eller bare mangler en alarm.
Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til, hvor og hvordan man får fat i gode emnegivere .
Min tanke var nu, at der er mange iværksættere og forretningsfolk blandt jer Aminoer, så derfor må dette være stedet at får svar på ovenstående samt få fat i emnegivere. Er der nogen hage ved det for jer?? NEJ, det eneste du/I kan få ud af det er vin, gavekort og lignende inden for et for mig rimeligt niveau.
Da jeg er startet som sælger i det midtjyske inden for alarmbranchen, så søger jeg nogle folk i dette område der kan give mig gode emner at køre på - kontakte, det kan være indbrud i virksomheder, forretninger, samt nye virksomheder/forretninger, virksomheder/forretninger der flytter eller bare mangler en alarm.
Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til, hvor og hvordan man får fat i gode emnegivere .
Min tanke var nu, at der er mange iværksættere og forretningsfolk blandt jer Aminoer, så derfor må dette være stedet at får svar på ovenstående samt få fat i emnegivere. Er der nogen hage ved det for jer?? NEJ, det eneste du/I kan få ud af det er vin, gavekort og lignende inden for et for mig rimeligt niveau.
Og så lægge reklame flyers vedrørende røgalarmer, brandslukningsudstyr m.m. i postkasserne i lokalområderne omkring de brandhændelser, som måtte opstå - samt reklamer om indbrudsalarm i postkasserne omkring huse, hvor der har været indbrud eller indbrudsforsøg.
Der må jo alt andet lige være nogle motiverede kunde-emner i de områder.
Hus dog at respektere de forskellige reklamer nej-tak skilte.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har hørt at tyve følger efter folk der køber en weber grill for så at stjæle den dagen efter så måske der kunne sælges en alarm i tilkøb med en weber....
Jeg læser dagligt diverse døgnrapporter, aviser og internetsider og får da også en del emner den vej. Men det jeg primært mangler er flere ører og øjne i det midtjyske.
Da jeg også kommer rundt til en del kunder, så kan jeg samtidig være emnegiver for andre sælgere/konsulenter.
Dommeren:
Emner (eller nye kunder) - så må du ud med "de store øre".
Hvem er og hvad ønsker "kunderne"? Hvor finder man ud af det? Overalt - den lokale købmand - fodboldstadion.
Alt handler om kommunikation og din evne til at lytte hvem, hvor og hvad folk har brug for.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig i det Midtjyske. Men held og lykke!
Det er primært erhvervslivet jeg henvender mig til angående tyverialarmer.
Det er en glimrende idé at smide reklamemateriale i postkasser, samt lave en del canvas, hvilket jeg også har gjort en del i siden min ansættelse.
Som skrevet tidligere så læser jeg døgnrapporterne og de er ganske glimrende. Kunne jeg nu få den viden inden de kom i døgnrapporten og avisen, så ville det være fantastisk.
Skulle der snige sig en eller flere forsikringskonsulenter forbi denne tråd, så er de velkommen til at kontakte mig.
Du har sikkert de små alarmskilte man kan lime på ruderne, dels har de en præventiv værdi for kunden / kommende køber og for dig som sælger kan du bruge dem til reklame selv om du egentlig slet ikke har solgt en alarm til dem med dine skilte i deres vinduer," men det ved forbigående jo intet om".
Min pointe er om ikke det var en start at smide alarmskilte i div. postkasser sammen med et tilbud om at de kan købe en alarm.