Jeg har en wordpress MU liggende på en server. Denne skal jeg have flyttet over på en surftown server og have det til at virke.
Du skal have prøvet det før, og kunne klare opgaven indenfor de kommende dage. Har haft flere til at forsøge, men ingen af de 2 er lykkes endnu, derfor skal jeg have en der kender problemerne ved surftown og wordpress.
Kontakt mig på info@sikkerhedseksperten.dk eller PB
Har tidligere haft min blog på SurfTown, hvilket jeg skiftede til Meebox.net hurtigt efter, da PHP Memory Limit, hurtig bliver overskredet, med mindre du slf. har deres Erhvervs Webhotel. Men min side gik i hvert fald hurtig ned, da serveren ikke magtede presset.
Du er ikke den første med disse problem prøv også at søge på google surftown wordpress , der er rigtige mange der har problemer jeg har også måtte give op med 3 webmaster med wordpress og surftown , så det bliver nok svært at finde en webmaster der kan løse opgaven
ok, denne installation har 1600 sider allerede, så det går nok galt :)
Hej igen.
Prøv evt. at kontakte Patrick fra Meebox.net herinde. Han er meget fleksibel, hvad angår krav og løsninger til dette. Jeg har alle mine websites hos ham nu, og det er jeg glad for, tilmed er det billigt.