Hej aminoer, Jeg har en webshop med e-bøger - www.betterlive.dk - det er dandomain system Jeg har behov for forbedringer - Mere skarphed - Konkrete ønsker der skal laves, også et par ting, som dandomain ikke tilbyder, blandt andet gratis download af et produkt mod indtastning af mail adresse - Forslag til forbedringer - Lidt omrokeringer på siden, jeg har ønsker til dette
- Det er et par simple projekter, jeg ønsker firma/person, der er pålidelig, godt kendskab til dandomain, effektiv, fornuftig pris og holder sig til opgaven Det er ikke et stort projekt, men lidt har også ret. Vil du skrive til mig, hvad kan du, hvad koster du i timen, kan du hjælpe med dette og fremadrettet. Ikke så meget udenoms snak men konkret og effektiv og billig håndtering:-) Venligst Michael |
Hej Michael,
Jeg og min kollega Marcus servicere en lang række DanDomain webshops og er design partnere hos DanDomain.
Vi kan alt det du efterspørger her, men vi kan alt inden for optimering af din webshop, herunder blandt andet fokus på design, konvertering, søgemaskiner og meget andet.
Time prisen er 750,- - det er helt sikkert nok ikke det billigst bud du får, men nok det mest kompetente inden for E-handel & DanDomain.