Hej alle på Amino, jeg vil prøve igen her inde at finde en der kan hjælpe mig, jeg har to web sider der ikke er lavet færdig, den første betalte jeg 100 % på i september og en aktiv Aminoer lovede den ville køre 1 oktober 2009, men den er stadig ikke lavet..:-( Den har et skide godt koncept ,og jeg havde salg til annoncer på siden for kr. 36000.- på 2 uger men de er alle hoppet fra nu fordi jeg lovede og lovede at siden ville blive færdig, syntes det virkelig er undfair nogen kan opføre sig sådan..:-( Side nummer to har jeg dog ikke betalt 100% kun 75-80 % betaling har jeg lagt på den, og har bedt siden januar om at få den færdig, så vi kunne afregne, men der bliver kun lovet og lovet og svar på mine mail kommer 2-3 uger efter jeg har sendt dem til den kære jeg ansatte til at lave siderne. Jeg har talt med min advokat om problemet, men vi har ingen aftaler på skrift, så han siger det er spild at penge at bruge ham, men jeg er virkelig ked af jeg har brugt kr. 25000.- på noget som ikke kører..:-( Jeg håber der er en ærlig aminoer her inde der vil hjælpe, for tror virkelig det kan blive godt, og jeg vil sige ham der hjælper kan få en % del af indtægten på siden det første år, også gerne de efterfølgene år hvis han vil arbejde aktivt på siden, fordelingen vil være 50/50, vil bare have siderne op at køre.
|
Hvis i ikke har nogle skriftlig aftale om hvad der skal laves, hvordan i alverden ved udviklerne saa hvad de skal lave, og dermed hvornaar de er faerdige?