Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil sælge gode,men rådne tomater

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaHuset:

Kontrolbesøg vs. sygehusophold, hvad er billigst :-)

Tesco er lidt ala det danske Coop 

De får lavet deres eget mærke som coop har budget

OG NEJ TESCO ER BESTEMT IKKE NOGET ALA COOP

Kim

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:09

Kim hvad vil du så kalde Tesco ?

Nu har jeg været i deres butikker og lavet deres kylling samt set en del til deres koncept..

Hører gerne din fortolkning

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:17
MediaHuset:

Ja men mange ved heller ikke hvor slemt det står til !!.

Inden jeg kom på slagteriet regnede jeg da med hygiejne og produkter var 100% iorden..

At man så kommer indenfor i branchen og ser det der forgår så får man et helt kultur chok

Dem der står i de kølig afdelinger og bliver snottet, spytter og "snotter" på gulvet, fødevare der falder ned fra bånden og lander i det bliver samlet op og pakket videre..

Knogler og skrog der bliver knust og lavet til kyllingebøffer og pølser, men sandfarvet pulver..

Det er så utrolig klamt

Kylling med sallmonella der pakkes på ene bånd til danskere og uden salmonella til de "krævende" lande..

Sverige har sku krav til fødevare :-) Og ja sjovt nok Mc Donalds

Vidste ikke kødklister var dømt ude igen

Fy for ind i helvede da!!!!! Mikkel du må få dig et arbejde der igen og gå under cover med skjult micro og kamera og få det hele på bånd. Især at ledelsen udemærket ved at det sker! De skal kraftdeme fælles!! Så kan mediahuset få omtale samtidig. Ledelsen skulle tvinges til at spise en bøf og kylling med godt med snot på! Mon ikke man skulle til at købe ved landslagteren eller hvad de hedder eller støtte den lokale slagter istedet for disse industri produkter.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

MediaHuset:

Kim hvad vil du så kalde Tesco ?

Nu har jeg været i deres butikker og lavet deres kylling samt set en del til deres koncept..

Hører gerne din fortolkning

Her er lidt fra wikipedia     jeg har rettet lidt i tallet af ansatte og antallet af butikker .. da den danske version ikke er opdateret ... Men Tesco har feks 4811 Butikker .-

Tesco plc er en international supermarkedskoncern med hovedsæde i Storbritannien, hvor kæden sidder på omkring en tredjedel af dagligvaremarkedet. Det gør kæden til den største detailkæde i Storbritannien, mens den på verdensplan er fjerdestørst. I 2008 omsatte kæden for 48,3 mia. pund og beskæftigede 440.000 ansatte. I alt består kæden af 4.811 butikker i Storbritannien, Irland, Kina, Tjekkiet, Ungarn, Japan, Malaysia, Polen, Slovakiet, Sydkorea, Thailand, Tyrkiet og USA.

Tesco blev grundlagt i Londons East End i 1919 af Jack Cohen. Navnet Tesco opstod i 1924, da Cohen havde købt the fra T.E. Stockwell. Af de første bogstaver af leverandørens navn og de første bogstaver i sit eget efternavn, dannede han navnet Tesco, og i 1924 åbnede han den første Tesco-butik i Edgware i London. Virksomheden blev noteret på London Stock Exchange i 1947, og åbnede sin første selvbetjeningsbutik i St. Albans i 1951. I løbet af 1950'erne og 1960'erne voksede kæden ved at åbne butikker, men siden har en stor del af væksten sket gennem opkøb af eksisterende supermarkedskæder. En del af ekspansionen er i de senere år sket udenfor Storbritannien, bl.a. i Østeuropa og Østasien. De udenlandske markeder tegner sig i dag for 20 procent af Tescos omsætning.

I Storbritannien driver Tesco butikker under seks undernavne; Tesco Extra, Tesco, Tesco Metro, Tesco Express, One Stop samt non-food-kæden Tesco Homeplus.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Tesco har 440.000 ansatte

coop har      35.000 ansatte  

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:27

Hej Kim

Ja de er langt større og flere lande, men coop konceptet jeg kan finde der minder mest om dem..

Salg af alt som Føtex og bilka

Så jo på det punkt halter coop efter

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:29

Anders S:

Fy for ind i helvede da!!!!! Mikkel du må få dig et arbejde der igen og gå under cover med skjult micro og kamera og få det hele på bånd. Især at ledelsen udemærket ved at det sker! De skal kraftdeme fælles!! Så kan mediahuset få omtale samtidig. Ledelsen skulle tvinges til at spise en bøf og kylling med godt med snot på! Mon ikke man skulle til at købe ved landslagteren eller hvad de hedder eller støtte den lokale slagter istedet for disse industri produkter.

Hej Anders

Jeg synes selv det var så klamt jeg tog et engangskamera med på arbejde, men billederne var meget dårlig kvalitet, da der ikke lige kunne tages billeder fra øjet og alt skulle skydes fra "lommen"

Tro mig ville gøre alt der stod i min magt, især overfor Tesco !

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

MediaHuset:

Hej Kim

Ja de er langt større og flere lande, men coop konceptet jeg kan finde der minder mest om dem..

Salg af alt som Føtex og bilka

Så jo på det punkt halter coop efter

ØHHHH. 

FØTEX OG BILKA  EJES AF DANSK SUPERMARKED

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:32

Sorry, det er sku da rigtigt... Min fejl

BEKLAGER

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:34

Jeg bruger selv gårdbutikker nu, men ved jo desværre det også tit kommer forbi et lille slagteri..

Så om det er det samme der hvilket nok er tilfældet er vi samme sted igen..

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)